♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 21:35

Du gör mig glad och jag har alltid roligt tillsammans med dig :)<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 21:20

På kalaset så såg jag ut såhär:

  (Bilden blir större om du klickar)


Men jag har på mig:

Vitt linne - Gina Tricot

Svart t-shirt med text - Gina Tricot

Svarta Tights - HM

Vit/gråa ankelstrumpor - Diesel

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 21:18

Nu har jag kollat på mitt DH avsnitt så nu är det avklarat :)

Något som är bra är att ett nytt avsnitt kommer på tisdag :D<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 20:40

Käkade precis lakrits, gjorde det hela kvällen igår med..

Får hoppas jag har turen på min sida :)


Tål nämligen inte lakrits..

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 20:15

Så nu är man hemma ifrån kalaset :)

Åkte både Fiddy dit och hem, brorsan körde :P

Det som var jobbigt var att man kunde ju inte ha fötterna på något -.-


Vi fick massa plockmat och sen till efterätt fick vi marängtårta med choklad och vårgårdaris inuti :) Gott!

Sen så lekte jag med lillkusinen och körde dunkgömme med alla andra sen :P

Jag blev aldrig! Jag äger!


Men nu är jag hemma iaf, sitter med katten i knät nere i TV-rummet och pratar med Ellen om Kimmy.

Puss!<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:55

Det gick jättesegt att ladda upp bilder så nu råkade jag avbryta dem med..

Men men, jag laddar väl upp dem som kom med :)

Tror bara de blev 1-2 tyvärr :(


   


Hahah, jag är då aldrig normal  xD

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:51

Nu fick jag ett sms av dig..

Lite sent!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:47

Nu kommer mitt problem som jag har dagligen..


VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards