♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:43

Laddar upp bilder från Elida, 09 så får ni se några roliga bilder :)

Har runt 400 så laddar verkligen inte upp alla dem xD

Men det blir några stycken iaf :)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:42

Sitter och kollar igenom mina USB minnen, hittar sjukt många kort..

Saknar verkligen tiderna..


Varför försvinner tiden så fort.. Den bara flyger iväg!

Som mi ljusets hastighet ungefär..

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:39

Om ungefär 35 minuter ska mamma och pappa gå till kalaset  men jag skulle åka med brorsan på hans fiddy (hjälp!)

Vi får ju se hur det kommer gå, han har varnat mig för att jag måste hålla fast i honom hårt som as och att jag måste ha hjälm, ryggplatta och hum.. Hans tjocka jacka annars kommer min vita jacka se mer förjävlig ut :p


Gustav hämtade mig med moppen i fredags så den var rätt svart på hela ryggen när vi kom hem ju så mamma ska tvätta den idag! :D


Hoppas kalaset blir kul, det börjar 17.00 har jag för mig men vet inte hur länge de hålller på!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:17

Tror jag skippar DH.

Har det kul vid datorn och ligger i min sköööna varma säng med så orkar inte röra mig :P

Haar allt jag behöver just nu!


I min säng finns:

* Jag

* Min mobil

* Min laptop

* Godis, de som är kvar från igår

* Varma täcken, ja jag sover alltid med 2 täcken

* Två sköna kuddar

* Film

* Läxboken (om jag skulle tröttna på datan eller något)

* Tidningar

* Pennor


Jag tror jag överlever utan DH ;)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 15:00

Vad underbart det hade varit om man ställde sig på en scen

Sjöng en bra låt som någon eller jag själv har skrivit

När man har sjungt klart apploderar alla och jublar!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:53

Finns det något i min blogg jag borde ändra på?


Eller skriva mer om kanske?

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:47

Finns det några av er läsare som kan


tipsa mig om bra bloggar? :)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:46

Jag funderar på att gå ner och kolla på mitt DH avsnitt som mamma spelade in i tisdags på TV:n

Var ju på tårttävling då så missade de,men då är de tur att man har en mamma som vet att man älskar det programet och spelar in det utan att man bett henne göra det! :D


Mamma är bäst!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards