♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:23

Anonym
Är du tillsammans med mikael? :)


Svar

Nej vi är inte tillsammans för tillfället :P

...

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 12:57

Jag vill ha en tröja för jag fryser som faan :(

Tar en randoms tröja snart :P

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 12:06

Detta är inte min dag..

1. Jag fryser som ett as

2. Jag hr skitont i huvudet

3. Admir är hemma så kan itne låna hans tröja och Miccke svarar inte så kan inte låna hans heller "/

4. Jag ligger efter i samhäll så måste plugga så jag börjar brinna denna lektionen..

5. Jag saknar dig..<3

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 11:16

Mat om 4 minuter :P

Men den är äcklig :(

Någon koktfisk med äggsås :S

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan!*

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 11:13

Sitter i skolan och filip mobbar mig :( För han har alltid rätt, jag har argumenterat emot han och så har han visat och han har rätt "/ Dumma!

Men jag tänker allt ha rätt ändå  


Bussen var 10 minuter sen imorses så kom sen till skolan med, men som tur är så hade vi inte börjat :) Nikko mobbar mig med :(



Jag är ett mobboffer :O


Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 00:28

Nu är det Decmeber, äntligen en y månad där det kommer hända nya saker :)

Älskar månadsbörjan :)

För då har man en hel månad på sig att få den till att bli bäst!


Och decemebr har redan 5 dagar som jag ser fram emot!

1. Skolavslutningen

2. Dan innan julafton

3. Juldagen (längtar inte mycket, ,men ändå!)

4. Träffa Patrick

5. Helgen

6 Första dagen på lovet


Det blev visst 6st men ändå, dece,ber ahr bara fördelar känns det som :)

Min bror har namnsdag idag med :)

Så alla Oscar/Oskar, grattis på namnsdagen :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards