♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:23

Nu blir det till att jobba med samhäll, usch!*


Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:11

Filip älskar att ta bilder i skolan med min mobil, och ja ehm..

Bilderna på mig är väl inte precis dem bästa xD

Gillar dom inte alls, men man får väl bjuda på sig själv ;)  

         

Gör mig till på den bilden, och den blir ju så vacker med! xD



Den är ju snyggast ;)


Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:51

Äntligen har regnet lagt sig och nu kommer kylan! :D

Härligt att den äntligen har kommit för om de kommer regn så kommer det aldrig nå mig :D För det kommer bli snö istället ;)


November = REGN!

December = Kyla & snart snö!


Helt underbart!  

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:49

Nu blir det till att göra SO och kanske gör lite matte innan jag går och lägger mig sen med..

Ska skriva en önskelista till pappa, trodde han hade fått mammas men nehe då, då ville han ha en egen med saker på som helst inte stod på hennes, fattar nada men men xD

Där ska jag iaf sätta System kameran på första plats istället för på sista som jag gjorde på hennes  


Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:45

Nu på torsdag ska jag klippa mig! :D

Fråga om tid idag, alltså jag skulle boka tid och då sa hon " Ja men passar torsdagen klockan 14:45 så har vi en tid då?"

Så den tog jag så nu blir det ÄNTLIGEN klippning, är så trött på mitt hår!!
Går ju inte göra någonting med det! Mer än att sätta upp de :P

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:42

Idag när vi hade haft mat och gick och väntade på att matten skulle börja

(efter so:n) så kände jag av lukten som doftade ren äcklig spya så jag flydde där ifrån men efter ett tag luktade det så överallt, och jag fick damp och sa högt när vi var borta vid NP (Natur) fyfan, den personen har inte tagit det lugnt iaf, han/hon har ju spytt överallt :S

Då kom Filips kompis fram och skratta och sa, de är ingen som har spytt, det är dom i Kemin som har exprimenterat med Smörsyra och så gick något fel så det läckte ut eller något sånt så det är därför det luktar :P


Så imorgon kommer lukten antagligen vara kvar så då ska jag ha gasmask! :P hahah

Nej, men iaf en stor tröja man kan andas i ;)

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:36

Nu har jag äntligen kommit hem!

Har varit med Lidbom i Kinna och käkat på Donken och pratat :)

Vi skulle tagit bussen som gick 17:36, men kolla fel så vi missa den, vi kom ut ur hemköp när den kom så vi sprang för att vi kanske skulle ha tur att den stanna vid biblioteket, men självklart skulle ingen av där idag just vid den tiden! Det hoppar alltid av/på folk där annars! Sen skulle vi tagit tåget 18:03 men då hade jag kollat fel (igen) så då gick det till varberg, och jag tänkte ju att jag skulle med de tåget, eftersom jag alltid åker tåg ifrån Borås och då så aa, ni fattar :P

Så det blev att vi fick vänta tills bussen kom, 18:36 och den hann vi med :)


När jag nästan var hemma mötte jag på grannen och hunden så fick mig en pratstund med dom med i 10 minuter :P Trevligt trevligt!

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 19:32

Igår var det en liten show i Cafét :P

Kom 2 mörka och en vit som spelade på bongo-trummor och sjöng och gjorde en massa olika saker :P


Här kommer en bild på dem :P

 

Lite långt ifrån kanske, men men :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards