♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 02:15

Som sagt.. Jag orkar inte vara upp mer nu, kommer bara bli jobbigt tillslut!

Ska bara lyssna klart på bästa låten, 12 Stones - It was you, den är ååååh!<3


Ska gå och tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och sen krypa ner i min säng.

Kommer nog få sova mer i natt än förra, vaknade varje gång han rörde sig eller gav ifrån sig något ljud, rätt störande.. Men jag var rädd av någon anledning.. Vet inte varför men så blev det iaf, men i natt ska jag försöka få sömn, och jag ska gå upp i tid imorgon så jag inte sover bort hela dagen, fast vet dock inte vad jag ska ha för mig imorn?

Men de ger sig, right? :)


VET NI???

Jag har fått en finne!

Gissa vart? :O

Precis i mungipan, den är störande och gör ont! :(

Men den ska bort! Vet bara inte hur det ska gå till..

Den har inte utvecklats så man kan klämma/få tag på den, utan det är rött och så känner man att den är påväg! ÅÅh vad jag hatar de! Men den ska bort, de lovar jag er!

Kul fakta va? :P

Ne nu ska jag gå och fixa mig, och min låt är slut nu med :'(



Sov så gott gullungar! :)<3

 

Puss på allting!*

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 02:00

Har tänkt på det ett tag nu och eftersom jag inte kan sova kan jag ju lika gärna disskutera de med mig själv här på MIN blogg :)


Varför har ni "fjortisar" och ni andra som inte klassar er till den "gruppen" sån extrrem push up?


- Tycker ni det är snyggt??

- Vill ni att killarna ska kolla??

- Tävlar ni om vem som har störst bröst??


Min åsikt om detta är att visst killarna kollar säkert, men kollar dem på er?

Nej!

Dem kollar in era bröst, inte hur ni ser ut! Hur kul kan de vara?

För ni gör ju er fina för killarna, eller för att ni vill visa upp hur snygga ni är!

Sen på sommaren, hur ska ni då klara av de?

Ska ni köpa en bikini och försöka pusha upp brösten lika mycket??

Lycka till säger jag bara!

Det bästa är väl att vara nöjd med de man har, och göra sig snygg istället!

Enligt mig så har jag mycket hellre en pojkvän som älskar mig för den jag är och så, än att ha en kille som enbart tycker om mig för att jag kann få stora bröst OM jag trycker upp dom som faan!


Titta här (båda från google, sökte på fjortis), man ser att de inte är äkta, utan att ni har tryckt upp dem..!

 

När det blir som ett V mellan brösten så är det = Upptryckt 

Någon som har stora eller vad man ska kalla de har inte brösten så. Men tycker ni att det är snyggt, så varsegod!

Detta är bara min åsikt som jag står vid! :)

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:57


  • Klockan är snart 2
  • Jag saknar min Mikael
  • Jag har en konstig magkänsla
  • Jag borde gå och lägga mig
  • Jag har inga planer för morgondagen, vilket skrämmer mig!
  • Dagen imorgon kommer bli bajs om jag inte planerar något


Visst är jag bra på att skriva upp flera punkter?


Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:35

Tro nu inte att Mikael har varit otrogen eller något i den stilen för det har han verkligen inte!

Vi har det bra och sånt, så tro inget annat! :)


Den bilden har jag tagit!

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:31

Hittade detta på Sannas blogg och tyckte att det var väldigt bra!

Hittade även de citatet som jag skrev ner i förra inlägget där ifrån med, men iaf!

Detta är bra och klokt!


 vad är otrohet?

 

"otrohet är allting man inte skulle göra om ens partner stått bredvid,

..........

 

men som man gör när partnen inte är med .....

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:28

Den filmen är bäst!

Detta är ett bra citat eller vad man ska säga ifrån den filmen..


I finally found the man in my dreams, i'm gonna be engaged soon, and i know that he's going to make me happy for the rest of my life .. "

 
sen lutar hon sig mot killen bredvid och säger tyst " it's you by the way "

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:24

A SMILE IS THE PRETTIEST THING YOU CAN WEAR!*

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:22

Jag känner av saknaden..

Saknaden efter dig, din värme, dina ord, din kropp, dig!*

Jag vill bara krypa nära, in i din famn, känna mig trygg!

Jag vill va hos dig, för jag verkligen saknar dig!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards