♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 28 december 2009 01:42

Jag som ska upp i tid imorgon, och nu menar jag de! :P

Igår sa ja ju samma sak, men gick upp 15:15 ungefär :P

Men imorgon ska jag med mamma och vem vet, jag kanske hittar lite fynd! :)


Därför ska jag bara käka upp mina jordnötter, stänga av datan och fixa mig inför sängen :)

Ska upp runt 9 imorgon för måste duscha med... Ojoj, detta kommer bli tufft! ;)

Av Alexandra Brunander - 28 december 2009 01:27

Til the day i die, i will love you forever!*

Av Alexandra Brunander - 28 december 2009 01:19

I have to stop this train before it crash right in to the mounten!*


Jag mår verkligen inte bra.. Vet inte vad det är.. Det är läskigt!

Får nervsammanbrott hela tiden, klarar faan itne av detta mer..

Vill få stopp på allting just nu!


Vad har ni för er? :)

Av Alexandra Brunander - 28 december 2009 00:54

Vad ska man göra när man saknar någon så man spricker?

Någon som har något knep?

Av Alexandra Brunander - 28 december 2009 00:12

Måste bara klaga lite igen..sorry..

Men min huvudvärk vill inte släppa.. Och de stör mig något sjukt!

Funderar på att gå ner och ta en huvudvärkstablett, men jag är emot de så vill helst inte..

Jag är emot de för att min mamma har tjötat hål i huvvet på mig om de xP

Tog min första alvedon när jag gick i 8:an :P

De ni! ;)


Ne, jag ska klara detta utan några hjälpmedel (datan är nog det sämsta ja kan sitta vid xD)

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 22:06

Jag har inte varit med på den resan, men min kompis var med där nere. Så om ni har lust och tid att läsa om deras äventyr där nere så tycker jag att ni ska klicka på länken, där finns det massvis med intressanta saker att läsa om! :)


Ligger bland mina länkar, plats nummer 2 :)

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 21:59

Har ni tänkt på de?

Jag har i alla fall gjort de!

Det finns inte alls många bloggar som har länkar i sin "meny spallt" till andra bloggar, hur kommer de sig?

Jag har ju 26 länkar till olika bloggar, och dom har ju jag lagt dit för att jag lätt ska kunna hitta dem och kika in där och läsa!

Jag, personligen, tycker ju de är bättre att komma ihåg min egen bloggsida och kunna komma till alla bloggar där igenom, än att hålla koll på flera stycken.


Men hur gör ni andra som inte har länkar till bloggar på er blogg?

Läser ni inga bloggar eller läser ni så få att ni kommer i håg dem eller har ni lagt dem i favoriter som finns på internet?

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 21:45

Musik kan verkligen få en att byta humör hur enkelt som helst, man behöver bara byta låt så kan det betyda att man byter känslor/humör och en massa.. Det tycker iaf jag är rätt otroligt! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards