♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:28

Den filmen är bäst!

Detta är ett bra citat eller vad man ska säga ifrån den filmen..


I finally found the man in my dreams, i'm gonna be engaged soon, and i know that he's going to make me happy for the rest of my life .. "

 
sen lutar hon sig mot killen bredvid och säger tyst " it's you by the way "

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:24

A SMILE IS THE PRETTIEST THING YOU CAN WEAR!*

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:22

Jag känner av saknaden..

Saknaden efter dig, din värme, dina ord, din kropp, dig!*

Jag vill bara krypa nära, in i din famn, känna mig trygg!

Jag vill va hos dig, för jag verkligen saknar dig!<3

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:06


Jag vill sova, men kan inte..

Är jättepigg och jag har ont i magen, men inte "onda-magen" som jag skrev på bloggen att jag skulle få av all after eight jag käkade innan, men det har inte gett utslag :) Än iaf!


Har på mig ett linne nu som jag har använt 1 gång innan.. Det ger minnen, minnen som jag inte tänker skriva ner här, inte just nu iaf!








Jag vill att de ska vara som jag vill..

Jag vill ha det bra..

Men vet inte varför det blev så...

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 01:03

Nu får de bli bra, jag orkar iaf inte med detta mer, har suttit här sen 22 ungefär, och detta är tråkigt nu.. :P

Sitter och pratar lite med gustav och så kollar jag igenom bilder på datorn! :)


Tycker ni att detta är snyggt?

Jag tycker det är vidrigt och äckligt!

 

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 00:52


Man kan ju undra vad han håller på med där nere?*

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 00:46

Jag vet inte vad jag ska ha för bakgrund..

Har tagit lite egna bilder med men inget går som jag vill..

Åååh så sur jag blir, inget är som jag vill just nu!


Men jag är inte bitter! ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards