♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 00:03

Har du någonsin;


Varit medvetslös: nej
Tackat nej till samlag: ja!
Hånglat med nån riktigt ful: Ne de har jag inte
Hånglat med fler än 50 pers:
 ne verkligen inte!

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: aa
Gjort något du verkligen ångrar: aa
Varit nykter på nyårsafton: jaa
Åkt ambulans: nej, men skulle vara coolt och göra de :P
Gjort nåt olagligt: mm kanske det :P
Fått din mamma att gråta: aa ;(
Blivit polisanmäld: neej
Slagit ner någon: haha beror på hur man ser det
Skämts över dina föräldrar:
aa..
Skämts över dig själv: haha aa, om jag har :P

Sagt jag älskar dig och menat det:
 Jaa, jag säger de inte om jag inte menar de!
Bråkat med din flickvän/pojkvän: vem har inte?
Tar du droger:
 aldrig!!
Dricker du:
Nej de kan man väl inte kalla de riktigt
Vilka kläder sover du i: trosor & ibland t.shirt
Vad hatar du verkligen: falska människor, otrogna förhållanden

Varit kär:
 aa, och är<3
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: aa
Är du ensam nu: Ja..
Vill du gifta dig: aa fast inte just nu :P
Vill du ha barn: aa vill jag :)



 SENASTE PERSONEN SOM;


Sov i din säng:jag
Såg dig gråta: Konjuktören (stavning?) på tåget, han har sett mig gråta 2 ggr nu
Fick dig att gråta:
Olika sorters tankar..
Du delade en drink med: Smakade på Mikaels :P
Du gick på bio med:
Gustav, Jim & Julia
Skällde på dig: Mamma, hon vill att jag ska planera mer och vara ute i god tid



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit: Ja

Kramat någon: Ja
Pussat någon:
Ja

Köpt någonting: Aa
Sjungit: japp
Saknat någon: JAAA!<3



HAR JAG;


Digitalkamera: japp

Telefon på rummet: nej
Egen dator: japp
Könssjukdom: Haha nej?
Husdjur: En underbar katt  :)
Bra kompisar: Dom bästa :) <3
Tar du receptblagda mediciner: Japp
vem vill du fika med just nu: Har ont i magen och är inte sugen på fika :P



KÄRLEK OCH SÅNT;


Hur gammal var ditt äldsta hångel? 92:a

och yngsta? 94:a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3-4
Vad tycker du om kärlek?
 underbart med rätt person!
Har du flashat/strippat nångång? Nej

När kramade du någon sist? Igår..
Saknar du någon speciell person?
 jao det gör ja, vilket nog syns i de tidigare inläggen (A)
Har du svårt för att bli kär? Ne det har jag nog inte.. Men jag sattsar inte innan jag är helt säker på vad jag vill
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår
Ångrar du det? ne varf skulle jag ? !
Är du singel? nope

När fick du senast en komplimang? idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Nope :p


Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 00:01

Hur ska man kunna bli av med rädslan?

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards