♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 11:01

Vaknade 9:45 idag och fick panik för bussen går 47!

Så ringde mormor direkt, fråga om hon kunde köra mig vilket hon kunde, hon är bäst!

Sen så när jag vaknade så såg jag att det låg massa snö ute, blev superglad :D

Sen blev det ännu bättre när jag kom ut och gick i de, för det var kramsnö!

Det är den bästa snön, pudersnö är bara jobbigt!


Nu har jag marknadsföring, har precis gjort klart allt innan lovet, så känns bra!

Har mat om 15 minuter, läängtar för är så hungrig. Ska kolla vad det blir för mat nu :)

NEEEEJ, det blir fiskbullar och potatis, det är så äckligt! :( :S

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 01:39

Ni kommenterar aldrig min blogg!

Ser ju att jag har besökare så varför inte slänga in någon kommentar här och där?

Snälla.. Alltså jag tycker om att blogga!

Jag gör det för min skull OCH för eran skull


Ni behöver inte skriva något långt, bara något så att kan bli lite glad ibland av att man fått kommentarer.

Ni kan ju skriva t.ex för- & nackdelar med min blogg, vad jag borde skriva mer respektive mindre av. Jaa hur jag ska göra för att ni ska tycka om bloggen!


Snälla, annars lär jag tappa lusten inom en tid och då försvinner bloggen eller så står det och samlar damm..

 

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 01:23

Mitt öga har kliat i 2 dagar nu, inte i ögat utan ovanför, där ögonfransarna växer ut på ögonlocket. Kliar och kliar och har funderat på vad de är för har inte haft någon mascara på mig, förutom idag, men de tänker jag inte ha mer så länge ögat kliar!

För de blir bara värre med mascara!


Men nu ska jag ner och hämta helosan-salva och smörja in ögat och hoppas på det bästa!

Sen MÅSTE jag somna, vilket jag ska göra :)

Jag är inte bra på att säga godnatt och sen hålla de hr jag märkt, men nu ska jag hålla det!

Så nu säger jag GodNatt för sista gången!

Sov så gott mina fina läsare, hörs imorgon :)

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 01:01

Jag kan inte sluta tänka på min sötnöt...

Du är i mina tankar hela tiden, dag som natt!

Du får mitt hjärta att slå extra, du får mig att må bra!

Det är rena himmelriket tillsammans med dig men...

Om natten när du inte är här, då är allt jobbigt och ensamt..

Jag vill kunna hålla om dig, pussa på dig, tala om hur mycket

du betyder för mig och hur jag känner för dig<3

Önskar att du vore här just nu, vill inte somna ensam.. Det går

bara inte.. Önskar att du alltid var hos mig, att jag aldrig behövde

vara ensam, gillar våran tankeplan vid stationen i söndags, den lät bra!


    

Jag älskar dig Mikael<3

  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards