♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Alexandra Brunander - 14 december 2009 00:57

Sitter och äter små "salta kuddar" - godis & lyssnar på musik, love it!

Kan inte gå och lägga mig.. saknar min sötnos så mycket! :(

Som tur är så har jag Patrick som underhåller mig så att jag slipper sitta och längta och känna mig som den ensamaste människan i världen :)


Jag har kommit på en sak..

Vissa bloggar tröttnar man verkligen aldrig på, medans vissa tröttnar man direkt på!

Undrar varför det blir så?

Av Alexandra Brunander - 14 december 2009 00:23

Sitter och chattar med Patrick på msn, ingen har sjukare humor än vi två xD

Gud hur ska detta gå imorgon, vi kommer inte klara av dagen! :P


Nu gick min älskling och la sig, vill med de, faast hos honom! :(

Vill itne sova ensam i min säng.. Det är tråkigt och ensamt där.. :'(

Men får nog göra de ändå.. Har ju inga andra allternativ, right?


I miss you babe!*<3

Av Alexandra Brunander - 14 december 2009 00:08

Hur kan klockan redan vara 00:08 :O

Det stämmer ju inte alls..

Känns som om jag nyss kom hem, och då var klockan ungefär 22:50 :S

Men men, tiden går väl likafort jämt, även fast man inte vet om de :p Lite skumt!


Imorgon är det skola igen.. buhu.. men de ska nog fixa sig! :)

Efterskolan drar jag med Lidbom ner till Göteborg för att ha en kul dag med shopping och trevligt sällskap :)

Och vet ni vad? :O

På fredag är det lov, skööönt som tusan! ÅÅh så jag längtar dit!*<3

 

Av Alexandra Brunander - 14 december 2009 00:04

Du säger till mig och ger mig en fet utskällning för att det går för fort, men du gör samma sak på hälften av tiden!

Hur kan du göra de? Har du ingen känsla för det eller?

Åååh, jag blir bara så arg på dig..


Du har förstört henns liv och du verkar knappt bry dig!

Till mig säger du det ena, till henne det andra..

Varför inte hålla sig till samma och säga samma!


Tycker synd om dig vännen!*<3

Av Alexandra Brunander - 14 december 2009 00:01

Kan inte sluta tänka på helgen, den var sjuktbäst! Love it so much!*

Äter hallongodis & dricker julmust, tänker på jul & nyår och tänker på 2010, hur allting kommer gå och bli, hur underbar du är och aa.. Bara bra tankar nu :)


Mina blåmärken börjar läka, de kliar och jag vill klia tillbaka men de går icke för de gör bara ont då hahah, du är bäst älskling! :P<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards