♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 18:33

Det ska firas genom att.. ehm.. finns inget att göra själv hemma ju :O

Jo, den ska firas genom att ha på sjukthög musik, rocka loss och inte bry sig om något!


1. ingen ser mig

2. ingen kommer höra när jag sjunger med

3. I can do whatever I want to do :D

 

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 18:12

säga att jag äter godis :P

Sen har jag bara gjort bra saker idag :)

1. Varit duktig och gick upp i tid

2. Glömde inte av besöket

3. Jobbat på bra i skolan

4. Skickat min svenska

5. Hjälpt Filip i Borås

6. Låtit brorsan köra min moppe (det var mer snällt än bra)

7. Sak börja med min SO strax

8. Hittat min mobil igen

9. Ska ner och äta nu istället för att äta godiset jag fick av Virre i julklapp :P

10. Köpt julklapp till EP-leken eller va man ska kalla den

11. Köpt en nödvändig "vätska", behöver den för mitt ansikte



Sen är de bara bra saker kvar på denna veckan :D

1. Ingen idrott imorron, bara teori om ergonomi och det kan jag lite om redan

2. Sovmorgon imorron

3. Ska hem till Mikael och sova där fre-sönd :D<3

4. Vi ska åka skridskor på lördag, jag kommer halft slå ihjäl mig xP

5. Vi har bara slö lektioner imorron

6. Det är Lucia och 3:dje advent på sändag, mysigt! :D

7.Jag får vara med min älskling mycket! :D<3

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 17:21

Tjingeling!*

Nu ska jag berätta om min morgon.

Började med en lugn morgon, allt var bättre än vanligt :P

Sen så åkte jag till skene för skulle till UM, när jag hoppas av bussen skulle jag sms:a Filip och fråga om Lucian var 9:30

Vad händer då? Jo jag har ingen mobill! Får panik och tror inte det är sant!

Jag har glömt min mobil på bussen! :O


Springer in till UM, och när det är min tur så gpr vi in i rummet och så frågar hon något och då säger jag "hur ska man göra om man glömt mobilen på bussen?" och jag är rädd om min mobil så självklart börja jag lipa för jag visste inte vad jag skulle ta mig till!

Så efter 40 minuters ringande så fick vi äntligen tag på den så vi fick åka ner till Bussgaraget i skene och hämta den, och sen åkte jag till skolan. Min barnmorska som jag hade idag var jättesnäll! :) Tusen tack till dig!!

Satt verkligen och skaka, klara knappt av att hålla i telefonen när jag ringde pappa och fråga om han kunde åka ner till hållplatsen och kolla om den låg där.


Så så såg min morgon ut :P

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 13:50

Jag vill ha mat och något som lindrar min huvudvärk!

Det gör ont som as och jag vill bara dö!! (inte bokstavligt talat)

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 13:44

****(”v”)****
**** `v’ ****
¨¨¨¨¨o¨¨¨¨¨
¨¨¨¨O¨¨¨¨¨¨
(”)_(”)_.-””-.,
’ , , ’; -._ , ’)_
(0_, )’ __. ’-._)


Tänker på dig<3

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 12:29

Har lektion nu, företagsekonimi.

Dagen började bra, men blev ett helvete!! :O

Berättar när jag kommer hem, tjohejsan!*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards