♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 14:14

Nu slutar vi om 15 minuter, det är gött som sate! :D

Sen så ska jag nog åka till pappas jobb, det är alltid kul att träffa alla där :)

Måste käka något där med, men de får pappa fixa ;D

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 13:36

Nu är det såhär att vi kanske slutar 14:30 idag och om jag hinner med den bussen då så blir det bra, men om jag inte gör det utan måste ta 15 bussen så tänker jag gå till pappas jobb och be mamma hömta mig där ikväll! För jag åker inte hem med äcklet på bussen!!!!!

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 13:14

Har svenska nu, ska ah det ifrån 12 - 14:30.. Men det är soft!

Vi sitter bara och skriver på våra uppsattser/berättelser :)

Har skrivit snart 7 sidor och vi ska skriva på den tills vi känner oss klara eller tills på fredag den 11 december, så jag har god tid på mig att avsluta den  


Måste bara få till ett bra slut med, och som de är nu måste jag skriva en hel del till, men det kommer jag klara av  


Nu tänker jag ta en liten rast, annars kommer mitt huvud sprängas, hejdå! :D

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 10:36

Fick 2 filmer av Filip :p

Upp & Fired up!

Och nu ska vi plugga samhäll :'(

Dagts för att leta upp vad utskott är!

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 10:28

Precis!

Jag är så sjukthungrig!!

Och det blir potatis, kassler och svampsås :( Inte gott!

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 08:24

God morgon :)

Shiit så kallt det var ute idag! Hela -8 grader! Brrrr, men härlgit med :)

Tågen var inställda idag så bussen var hur knökad som helst :P

Nu ska jag träna inför vårat Info & Layout prov och lyssna på musik :P


Peace out!

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 01:51

Du är det finaste, sötaste, gulligaste och underbaraste och allt-aste! :)<3

Kan inte sluta tänka på dig, du finns i mina tankar, drömmar och överallt :)


Åååh, vad jag saknar och längtar efter dig<3

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 01:31

Nu ska lilla söta jag gå och lägga mig :)

Så ni andra gullungar får ta och sova så gott :)

Och ni som redan sover, slår jag vad om att ni sover gott redan ;)


Peace out!

Kisses & hugs to everybody who reads this!*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards