♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 20:38

Den ser lyckad ut uppepå och rätt perfa inuti, den ska få svalna så får vi se hur den är senare :)

Bara all disk kvar nu då :(


Sen måste jag tillägga 1 sak på svenskan men de går snabbt om jag låter bli bloggen ^^,

Vilket jag ska nu! Puss<3

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 20:04

Ohyääää!

Vem är bäst?

Jag är bäst! ;D


Baket är i ungnen nu, men vet itne hur de kommer bli riktigt..

Formen var sönder så jag var tvungen att sätta ena sidan mot ugnens ena gallersak, hoppas den blir "tillagad" ändå ;)

Annars blir jag sur hela kvällen och imorgon med!!


Men vi hoppas ju på det bästa och är positiva, right? ;) :D


Nu blir de plugg!

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 19:55

Jula gick för en stund sedan och jag har satt igång med baket :P

Undrar hur detta kommer gå xD

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 18:48

Jag är smartare än Lidbom! ;D

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 18:44

Svenska : KLAR!

Rapporten: Ej på börjad.

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 17:47

Lidbom kom på besök och är här nu :D<3

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 16:45

Märker att jag skriver i bloggen istället för att plocka upp mina läxor..

Varför ska man ha läxor? och varför är det så jobbigt att göra dem?


Nu ska jag inte skriva mer här i förrens det är klart!

Hjääälp :S

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 16:37

 

Hiihih godis ä gott (A)

Nu ska jag börja plugga på min svenska,

ska skriva i vilket tema en bok är(flugornas herre)

och sen ska jag göra om min ehm.. jadu vad heter de.. Rapport!

Vi skrev om våra fadderföretag och så var det några sakermin lärare ville

att jag skulleändra på så nu har jagdet tills imorgon, fick det i onsdags,

alltså igår men pluggade inte då :P                   Så nu kommer straffet idag istället!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards