♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 03:15

Jag har seriöst inget liv!

Jag är inte trött och så sitter jag och gör om bilder

Är nu uppe i 15 bilder

Och pratar med Adde

Sen är detta mitt 15 inlägg!

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 02:56

Jag är inte ensam iaf..

Från 00:00 till nu 02:56 har jag haft 29 besökare :)

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 02:15

Kan verkligen inte somna..

Har nu suttit och gjort om bilder i lite mer än 1 timme..

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 01:24

Kom på detta nu när jag skrev mitt förra inlägg, mitt fritidskort går ut 20 november :'(

Det är en fredag och jag vet inte hur jag ska klara mig utan de i 5 dagar :(

För får pengar den 25 så hum.. Jaa de kommer bli tufft!

Men om jag ska iväg och det är brottom så har jag kompisar att låna av :)


Nu ska jag verkligen sova, så god natt för 3:dje gången ;)

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 01:20

Nu ska jag gå upp till min säng och försöka få lite sömn..

Ska ju upp om hum.. 4h och 9 minuter :(

Men jag ska försöka fixa allting så det går fortare på morgonen

så jag kan få lite sovmorgon, men jag brukar vara seg så de kommer

gå sådär..

Men om jag går upp 06:30 och verkligen går upp då så kommer de gå, fast

jag är ju mycket piggare när jag går upp klockan sex "/

Jag har problem!


Jaja, vi får väl se vad som händer imorgon bitti :)

Nu har ni mycket att läsa underdagen iaf :)

Sen till kvällen skriver jag mer :)

För imorgon ska jag ut på äventyr efterskolan! :D


Sov så gott, ni är bäst så därför får ni en puss på kinden idag! ;)<3

 

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 01:13

Nu vid det här laget borde jag faktiskt sova..

Har lyssnat på massa musik och kollat bilder och nu finns det inga sociala kvar på msn..

Min rygg gör ont, vet inte varför men de har den gjort hela dagen..


Men men, imorgon ska vi ha läxförhör på boken "Flugornas Herre"

Får väl se hur de går, men de ska nog gå bra :)

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 00:52

 

Sitter just nu och pratar med Filip på msn och vi pratar om skolan xD

Om att våra tider ändå är rätt bra mot dem som går LBS i Borås :)

Sen pratar vi om allt mellan himmel och jord med :p


Jim har jag också pratat med underkvällen och han talade om en sak, säger inte de här, och det gjorde mig långt ifrån glad, men det glädjde mig att han sa de än att höll käft om det, för sanningen blir mer lindrig om den kommer fram tidigt än sent..


Har pratat med Saarinen hela kvällen med, eller fram till hum.. 22 tror jag :)

Det har också varit kul, vi har pratat om allt mellan himmel och jord vi med :P


Ni är bra kompisar och ni är verkligen bäst!

Ni är guld värda!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards