♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 00:13

Kom att tänka på en sak..

Nu ska jag sova i min nybäddade säng :D

 

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 00:07

Nu tackar jag för mig och så hörs vi imorgon :)

Är inte trött men pappa vill att jag ska sluta sitta vid

datan så får väl respektera de :P


Imorgon ska jag först med min kompis till läkaren, sen

kommer Gustav, hoppas att det inte blir som jag tror..

Är rädd att min mardröm är verkligheten...

Jaja, sov så gott så hörs vi imorgon :)


Ni kan få en låt med :D


Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 22:34

Även om detta bara är en jätteliten sak att bli glad för i era ögon så är det en STOR sak för mig!

Läste precis på Gustavs msn att det stod mitt namn och ett <3 efter, blev riktigt glad över de! :)

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 22:32

Sådär ja!

Nu är dem bilderna beställda :)

Men det uppstod lite problem men pappa löste de :E

Han är bäst i världen!<3

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 21:44

Nu är jag klar med matten med! :D

Har jag bara bokläsningen kvar, ska ha läst

ut den boken tills 3 november.. Hjälp!

Men det ska nog gå bra :)

Har ju hela lovet på mig att läsa och om jag läser riktigt mycket idag, eller ehm..

Jag läser innan jag somnar för klockan var rätt mycket såg jag nu :p

Och sen att jag läser imorgon och dom andra dagarna i veckan så ska det no gå bra :)

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 20:33

Nu sitter jag och laddar upp nya bilder på internet som jag ska beställa :)

Har ju album nu, Paulina var ju så snäll och köpte det åt mig och det blev 4st

Så dem ska fyllas och så hade jag redan hemma bilderna från klassresan men sen

när alla var inne i albumet märkte jag att det var 85 tomma "fotofack" kvar så jag

kollade på datan och hittade mer bilder från klassresan så nu beställer jag så det blir

helt fullt så jag har ett album med bara klassresan i :D


Sen blir det problem!

I ett album får det plats 300 bilder och jag var i Spaninen för exakt ett år sedan igår

och då blev det över 500 bilder så jag vet inte hur jag ska göra :S

Men det kommer ju bli 2 album för jag tänker inte utesluta några bilder! ALDRIG!

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 19:42

Nu har jag duschat klart och det var riktigt skönt :)

Ska snart börja med lite läxor som jag skrev innan och jag tror jag börjar med matten :)

Har för mig att vi skulle vara klara med sid. 91 så jag får jobba på lite, jag och Filip brukar ligga

före alla i klassen men så låg vi före och slappa förra lektionen så nu är vi på samma sida som

nästan alla andra men de är ju bra det med:)


Ni får ha det bäst! Puss på er!♥

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 18:52

 Slänger in en bild på mig så ni kommer ihåg hur jag ser ut!*

 


Nu har jag jättetråkigt :(

Har ju inget mer att göra, städningen är klar och

mamma och brorsan är i Svenljunga för min bror

spelar innebandy match tror jag och jag ville inte

åka med.. Sen är det inga roliga inne på msn och

jag har döööööötråkigt! :(

Ska gå ner och ta mig en dusch och sen ska jag

faktiskt ta och plugga, jag vet att det är lov nu

men lovet börjar ju imorgon och jag behöver ju

plugga för vi har läxor tills vi börjar så jaa.....

Dusch och plugg blir det och sen slänger jag nog

inte lite inlägg då och då så jag inte dör av alla

läxorna ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards