♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 02:00

Dom låtarna är hur bra som helst!*








Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 01:29

Tack för tipsen jag har fått på bloggen och på msn, ni är bäst! :)

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 00:05

Snälla snälla snälla hjälp mig!

Jag behöver verkligen hjälp!

Får ingen hjälp någonstans så

ni är min sista utväg! Så snälla


Hjälp mig att komma på en halloween utklädnad,

ska på party hos en kompis imorgon och då ska vi vara utklädda.

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 00:02

Min bok går verkligen frammåt! :D

Det gör mig glad och lycklig! :)

Min fantasi flödar på och jag kan bara inte sluta skriva, det är ju så kul!

Något jag själv tycker är konstigt det är att jag inte tycker om att läsa böcker

om dem inte har fått väldigt högt ryckte om sig och att många nära mig har läst

just den boken och rekommenderar den. Då brukar jag oftast fastna i dem, och

sen om det är verklighetsbaserade böcker läser jag mer än gärna! ÄLSKAR DOM!


Men att skriva en egen bok är ju sjuktkul! :D

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 23:43

Nu tänker jag stöda rosa bandet :)

Så därför ändrar jag ifrån blått till rosa :E

 


Är det ingen som kan hjälpa mig med kostym till halloween imorgon?

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 21:12

Ska på party imorgon och vi ska klä ut oss men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till!

Snälla kan ni hjälpa mig? :O :)

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 19:45

Jag skriver en bok just nu, jag vet vad ni tänker men skit samma :p

Den handlar om en tjej och en kille och dem båda bär på varsin hemlighet som ingen vet om och som dem inte vill att någon ska få veta heller.


Men mitt problem är att jag inte vet vad killens hemlighet kan vara, någon som kan hjälpa mig? :)

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 15:47

Det märks vilka som säger ja för att vara snälla

och vilka som säger det och menar de!...

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards