♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 5 oktober 2009 21:41

Nu mår jag lite bättre så tänkte att jag slänger in ett sista inlägg ;)

Något som har varit positivt idag är ni läsare :)

Blir så glad över att se att det är många som kollar den :P


Imorgon blir de plugg "/

Ska göra:

Svenska (beskriva en person i boken "Of mice and men")

Engelska (glosor)

MAtte ( det jag inte hinner klart med)

Företagsekonomi (skriva min sammanfattning till rapporten)


Sen på onsdag ska jag träna eller det var tänkt att jag skulle de men

då hade jag inte räknat med en urinvägsinfektion... Så vi får se :)

Vill ju så gärna, har missat 3ggr nu :(

Sen på kvällen så kommer Gustav om han får för mamma och sover tills

på torsdag, hoppas han får för hon har ju inget att klaga över riktigt, eller hur?

Jag har sovmorgon och han kommer åka tidigare än mig så jag kommer inte försöva mig

och sen så kommer jag ju upp tidigare med, allt ä ju posotivt, så varför säga nej? ;)


Nej nu ska jag kolla om jag kan plugga på något av dem jag nyss skrev, puss på er! :)

Av Alexandra Brunander - 5 oktober 2009 19:52

Seriöst, denna dagen har något emot mig!

Tillråga på allt som hänt idag har jag konstaterat

att jag har fått urinvägsinfektion!


KAN DENA DAGEN BLI BÄTTRE?

Måndag den 5 oktober suger hästballe!

Av Alexandra Brunander - 5 oktober 2009 17:06

 

Hej på er! <3

Känner mig inte alls på humör så det blir ett kort inlägg nu..

Skolan var bra fram tills klockan var mellan 10-10:30..

Går inte in på varför men iaf, efter de har jag vart deppig under dagen

Sen har jag min vänner i klassen och utanför klassen som försöker få mig

på bättre humör, tack för de ni är bäst! :)

Sen efterskolan åkte jag med Lidbom in till Borås, träffade Jim och Gustav

och sen efter 20-30 min åkte Lidbom ohc Jim hem.

Jag och Gustav gick då runt i borås och han köpte en coca cola och sen satte

vi oss och väntade på att hans buss skulle komma och det var helt dött mellan oss...

Sen när klockan var 15:40 åkte han hem och jag gick runt i Borås och tog sen tåget

hem som gick hum.. 16:00

Det var verkligen supermycket folk på tåget men i slutet/början

(beror på hur man ser de) av tpget satt Bekhar med sina 2 vänner så satte mig där

och snacka lite :) Nu har jag kommit hem och ska plugga och jag vill verkligen bara bort! :'(

Kan man inte bara spränga bort denna dagen??

Jaja, ha det bäst, Take care!<3




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kan du inte bara säga som det är istället för att vara snäll?

För om du vill veta vad jag tycker så gör det mer ont när du gör

saker som du inte vill men du gör dem för att jag "tjatar"

Säg nej och som de är så slutar jag ju men du kommer bara

på konstiga anledningar.. It hurt...


Av Alexandra Brunander - 5 oktober 2009 00:36

Jag förstår mig inte på detta längre!

Varför hamnar jag alltid i mitten va saker?

Just nu sitter jag och pratar med några personer och dem "bråkar"

och jag står i mitten och ska finnas där för båda och massa blää


ORKAR INTE! :O

Inse det någongång!

Av Alexandra Brunander - 5 oktober 2009 00:30

Känner på mig att det kommer bli en likadan natt som igår,..

Faan också!

Jag klarar verkligen inte av de, ska kolla på Horton och försöka komma på andra

tankar,.. Vill inte ha en till sån natt!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards