♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 13:26

Såhär ser jag ut idag:

 

Svart linne - Gina Tricot

Blommigt linne - Gina tricot

Svarta jeans - JC


Sen tar jag på mig någon tjocktröja över, vet dock inte vilken än :P

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 13:04

Nu vet jag vad jag ska ha på mig!

Lägger ut en dagens outfit sen ;)

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:53

Jag vet inte vad jag ska ha på mig :(

HAr ätit iaf men då drog jag på mig mjukisbyxor och en stor

t-shirt men de kan jag ju inte gå runt i sen...

Hum.. Får ta och kolla igenom min garderob lite mer :P

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:24

I'm Alexandra,

The ❶ and only!

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:19

Min mage kurrar :P

Måste ner och käka men orkar inte lyfta på röven xD

Men nu får jag allt tvinga ner mig, och så måste jag byta

om med.. Vad sjutton ska jag ha på mig då? :O

Får blli mina snygga tights tror jag ;)

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:17

Min kompis ska till läkaren idag och jag behövde inte följamed utan

jag ska mööta upp henne sen och så ska vi hem till henen och prata och lite sånt :)

Det ska bli kul, sen ska jag hem och äta något och sen kommer förhoppningsvis Gustav! :)

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:17

Jag vet inte vad jag ska ta och äta till frukost?? :S :(

Får väl hitta på något, det brukar jag vara bra på ;)

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 12:11

Har alla sovit gott? :)

Det har jag gjort :) 2 täcken är aldrig fel ;)

Något som är fel det var när jag titta ut genom fönsret

och hoppas på sol eller snö eller något fint.. Då ser jag REGN! :O

Det är ju sååå ovanligt att se.. Eller inte, det regnar hela tiden!!


Men men, inget att göra åt :) Man får bara acceptera de :)

Nu ska jag ner och käka och byta om, tjingeling!*♥

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards