♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 01:03

Nu ställer jag en fråga till er som jag hoppas jag kan få svar på..!*



*Tycker ni att det är fel att ha mer killkompisar än tjejkompisar?
*Och tycker ni att det är rätt att ens tjejkompisar blir sura för att man har killkompisar?

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:54

Nu ni :D

Nu kommer jag lägga upp bra låtar, enligt mig från Youtube! :D







Det får räcka för idag! :D

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:48

Det blir lite mycket klag just nu..

Först om hur mycket jag saknar Gustav och sen om allt annat..

USch och förlåt.. Nu blir det inga mer sånna inlägg! :)


Vill ni höra en bra låt? :D

Kunde inte ta den riktiga videon, stod att man inte kunde "bädda in den"

Men denna blir bra med, man hör ju låten! :)

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:44

Japp..

Har suttit med detta hela dagne nu fast har haft lite uppehåll i det med.. Men det kommer tillbaka hela tiden.

Du kan itne låta bli att slänga skit på mig! Du kan inte sluta klaga på mig!

Innan hade du anlednign till de, vi var ett par men de är vi inte längre, vi inte knappt vänner eller vad man ska kalla det! Men ändå blir allt mitt fel i slutändan?

Så om det "hej vad gör du?" sms:et var så fel att jag skickade som gjorde att allt detta drogs upp så ska jag aldrig mer i hela mitt liv skicka det igen!

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:38

 

Jag saknar någon som håller om mig om natten

Jag saknar någon som jag kan krypa upp i famnen hos

Jag saknar någon som viskar i mitt öra hur mycket han älskar mig

Jag saknar att känna hur mycket du älskar mig

Jag saknar att inte ha dig hos mig

Jag saknar allt med dig

Jag saknar dina kyssar & kramar och sättet du håller om mig

Jag saknar dig :'(


Snälla kom hem nu, jag behöver dig verkligen! <3

Har fällt några tårar då och då ikväll av saknaden av dig :(<3

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:35

Förstår inte riktigt detta..

Fick låna Admirs tröja för ett tag sen

Låt se.. Hum.. 1, 5 månader sedan och vet ni?

Den luktar fortfarande honom :S

Det är konstigt för jag har haft på mig den flera gånger

och den har legat i mitt skåp och allting..

Det tycker jag är lite skumt, men jag har ju inget emot

att den luktar honom för han luktar ju riktigt gott men

ändå :P


Men men, det finns väl en förklaring i allting :P

Av Alexandra Brunander - 25 oktober 2009 00:31

Något som inte känns bra är när min pojkvän väljer sin bil istället för mig..

Alltså visst, han älskar den bilen men han kan väl skicka mer än 3 sms??

Han skickar inga god morgon sms, inga godnatt sms.. Det saknar jag mest :(


Han har bara skickat (idag) 4 sms där han beskriver saker om bilen och om Marcus

bil och sånt, sen 2 vad gör du och 1 där han säger att han ligger i en säng.

Sen INGENTING mer.. Sen skulle han komma imorgon.. tror ni han gör de?

Nej de gör han inte för han stannar där uppe en dag till.. Förhoppningsvis kommer

han hem till mig på måndag men de är nog inget jag kan vara 100% säker på

Men hoppas det gör jag allt!


Saknar han så förbannat mycket :(

 

DH

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 22:36

Sitter just nu och kollar på DH

Det är verkligen jättebra! :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards