♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 21:55

Vill bara tacka Jenny-Blue för hennes tips på hur man kan somna :)

Dem hjälpte verkligen!



Tack Tack Tack! :D

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 21:52

Kalaset som jag var på idag var inte alls kul..

Det var tråkigt för mina kusiner sa 1 ord på

över 3 timmar.. Och det var hej!


Men men, jag överlevde :)

Nu sitter jag poch äter godis, dricker päroncider och chattar på msn :)

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:56

Så ni får sova så gott och hoppas ni somnar riktigt skönt :)

Imorgon blir det en tråkig och stressig dag...

Men men, jag står ut! ;)



God natt pussungar!*

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:52

Jag kan säga detta med som en bra nyhet!

Jag har fått tillbaka min killkompis som är bäst! :D<3


Admir, du är den bästa killkompisen man kan ha!

Du betyder obeskrivligt mycket för mig! :)<3

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:51

Kan ni hjälpa mig med att somna??

Har ni några bra tips?


:)

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:41

Nu åker min kompis till Ungern, eller nej

inte just nu men klockan 8 imorgon bitti

går hans plan ifrån Säväs flygplats i Göteborg!


Hoppas du får de kul där tillsammans med din

flickvän och dem andra som skulle med! :D

 

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:36

Jag kan inte sova! :(

Det går inte, jag är supertrött

men min kropp vill inte lyda mig :(

Så lyssnar på lite musik :P


Just nu är det:


Något tips på hur man kan somna?? :)

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:34

Om ni undrar varför så är det pga att jag har varit

med ett par kompisar hemma hos Frida:D

Vi som var där var, Jag, Feli, Virre, Ida, Julia, Frida och Elin :D

Vi hade det jättetrevligt! :)


Först lagade vi mat och sen kolla vi idoll, gick på promenad, spelade kort ;P

Till förrätt gjorde vi avokado med en sås till

Till huvudrätt blev det själv-friterad potatis och fläskfilé

Till efterrätt blev det hallon-smulpaj i muffinsformar


9 av 10 på de ;)

Avokadon var god men inte tillsammans med den såsen, men de var ätligt :)


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards