♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 17:34

Filip kanske har hittat sin moppe :D

Är jätteglad för hans skull! :)

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 17:31

HEMMA! :D<3


Äntligen är man hemma och nu ska jag plugga en massa :(

Sjukt tråkigt men jag måste verkligen göra de :(

Ska lära mig 19 av frågornas svar utantill, till idrotten

Sen ska jag skriva min fadder-rapport...

Låter de kul?

Nej inte speciellt "/

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 09:09

Nu är jag färdig så ska gå och göra lite oboy och hälla i min nya termos-mugg ;)

Sen ska jag klä på mig ytterkläderna och sen ska jag dra till skolan :P


Ni får ha en toppendag så hörs vi när jag kommer hem! :D<3

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 09:02

Inte ofta jag har musik med mig in i badrummet :P

Står och borstar mina tänder och datorn står på toan

och så lyssnar jag på min spellista jag skrev nedanför ;)


Inte varje dag jag har tid med de :P

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 08:54

Nu ska jag göra mig i ordning :D

Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 08:44

Dem tre hemsidorna hjälper mig just nu!

Har sjukt tråkigt och ska snart gå och göra

mig i ordning coh för att dröja ut på tiden

så ska jag göra allt i slow-motion xD


Just nu har jag gjort en spellista med:


Escape the fate - The flood

Ras Cricket - Skin som den sol du är

Escape the fate - Not good enough for the truth in Cliche

3 doors down - Your arms feels like home

Lily Allen - Fuck you

Fonky Fresh - Bara för dig

Fredric - Min vän

The Kooks - Naive

Kaci Brown - Butterflies don't lie

Dj Bonnie - Walk away

Jack's Mannequin - Dark blue

Kaci Brown - Just an old boyfriend

Dj Bounce - Why do I love you

Prod. Kaggen, Marcus Larsson - Vad söt du är

Tyler Hilton - Missing you




Av Alexandra Brunander - 20 oktober 2009 08:42

Jag insåg precis en sak..

JAG HAR FÖRSTÖRT MIN SOVMORGON!

Gick upp 1h för tidigt så när jag satt och slängde

i mig maten för att jag var "sen" så säger Gustav

när börjar du idag och så svarar jag 10.20 och han bah;

vad sjutton gör du uppe nu dåä?

och då kollar jag på klockan och ser att den är 8.10 och

inte 9.10 som den borde varit.. NU är jag sur! :(

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 20:19

Neeeeeeeeeeeej!! :O


Jag har gjort bort mig som faaaaan! xD

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards