♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 15:38

jag har tråkigt och jag vill inte vara ensam :(

Det är tråkigt och jag vill ha någon att prata med :(


Någon som vill prata på msn?? :)

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 15:22

Hahahh den är så sjuktkul! xD

MÅSTE SES!!!


Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 15:21

Nu är det jobbigt..

Ville inte att han åkte hem och saknar han massor nu :(♥


Saknar min söting som tusan nu! :'(

Av Alexandra Brunander - 29 oktober 2009 14:51

Förlåt.. Har inte skrivit på hum.. 3-4 dagar :O

*Skäms på mig!*

Men nu skriver jag! :D

Gustav åkte hem idag med 12.52 bussen, han har varit här sen i måndags :)


I tisdags var vi med Julia och Jim i Borås och kollade på "Bröllopsfotografen" och käkade på "Golden Elephant", mycket gott måste jag säga!

Sen mötte vi på Timo (Jims kusin) så han körde hem oss :) Sen var vi hemma hos julia en stund och sen gick vi hem igen.. Kvällen var toppen :D<3

Igår var vi med emma och Pontus i Allingsås och kollade på Ljus i Allingsås, inte superkul precis..

Sen åkte jag och gustav hem coh somna direkt xD


Nu äter jag upp det sista godiset och har sjukt ont i huvvudet :'(

Har haft det jättelänge nu!

Sen har jag haft "Röda veckan"  i hum.. 30 dagar, fatta vad jobbigt :O

Så jag är rätt säker på att min trötthet och huvudvärk kommer där ifrån..


Puss på er!♥

Av Alexandra Brunander - 28 oktober 2009 01:00

Här kommer Mikael Saarinen, tjolahej tjolaho tjolahoppsan sa, ja här kommer Mikael Saarinen, Ja här kommer faktiskt han!

Det är inte illa, han bor i v-fors, å har häftig frilla, han gillar kolla hockey, men helst på BHC

För, här kommer Mikael Saarinen, tjolahej tjolaho tjolahoppsan sa, ja här kommer Mikael Saarinen, Ja här kommer faktiskt han!


Här kommer lilla Mikandra, tjolahej tjolaho tjolahoppsan sa, ja här kommer lilla Mikandra, ja här kommer faktiskt dem!

Det är inte illa, vi bor inte i samma villa, går inte i samma skola, men vi klarar oss allt bra ändå

För här kommer lilla Mikandra, tjolahej tjolaho tjolahoppsan sa, ja här kommer lilla Mikandra, Ja här kommer faktiskt dem!


Fyfan vad kul jag har de! xD

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 15:19

Det blev att vi var hemma och städa och nu ska jag snart gå :)

Ska bara hämta en tröja och skriver hejdå till alla på msn och

sen ska jag och Julia gå upp till ICA :D För jag är sugen på en

dumle-snacks, en sån "pinne" inte en hel påse, de är för dyrt!


Ha en bra eftermiddag!♥

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 14:13

Nu har jag plattat håret och gjort mig i ordning och snart kommerJulia hit :D

Sen så går vi till henne :)

Denna dagen hoppas jag blir bra!♥

Av Alexandra Brunander - 26 oktober 2009 13:30

Nu ska jag ner, göra mig i ordning lite mer och sen ska jag plocka

ur disken och tvättmaskinen och sen drar jag ner till Lidbom ;D

Gustav kommer med 17.17 tåget så då är jag där och sen vet jag

inte hur länge han stannar men de löser sig de med :P


Imorgon blir det bio och thai-restaurang med Julia och Jim & Gustav :D<3

Vi ska nog se på filmen UPP! hahahha xD

Vi är som vi är och det var jag och Jim som fick bestämma xP

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards