♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 11:56

Tänk vad lite ljud kan göra!*



Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 11:43

  

Dem två knäppgökarna sms;ade mig på morgonen ;D

Först Gustav klockan 9 och sen Filip klockan 11 :P

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 11:23

Jag skulle ju upp tidigt idag men det sket sig...

Vaknade klockan 11.00 och insåg att det inte var någon idé att ringa

så jag gick upp istället och så sitter jag nu och äter :)

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 11:18

God morgon alla


människor i världen! :D♥

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 02:22

Säger det en gång till :)

Sov så gott och dröm fint :)♥

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 02:11

Tror jag vet hur jag ska vara imorgon, kom på det helt själv :E

Nu är jag stolt, hoppas bara min plan fungerar ;)


Ni får se imorgon :)

God natt :)<3

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 02:09

Sov så gott alla bloggläsare och ni andra ute i världen!*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

And I want a moment to be real
Want to touch things I don't feel
Wanna hold on and feel I belong


They can't break me
As long as I know who I am

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 02:07

Nu märker jag hur mycket klockan är!

Postbilen kom precis och han kommer runt 2

Borde nog gå och lägga mig nu :S

Heheh jag är bäst på att stanna uppe xD


Ska ringa 2 samtal klockan 8 imorgon med -.-

Jippi! Men som tur är kan jag gå och lägga mig igen om

ja inte klarar av att stanna uppe :)

Vilket jag inte kommer klara av hahha :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards