♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 3 oktober 2009 21:55

Jag är ett steg närmare mitt mål :D


Jaja, denna kvällen blev helt ok ändå :)

Har suttit vid datan hela kvällen dock men ändå :p

Har chattat med Mikael och så har jag sms:at lite men inte mycket för glömmer av mobilen när jag är vid datan (A)

Men när jag ser/märker sms:en svara jag :)

Har kollat på DH också, det kan man inte få nog av! :O


Nu ska jag vara lite mer social på msn och sen hum.. Sova ensam kanske :(

Fyfan vad jag hatar de! Kommer börja lipa känns det som...

Det är verkligen det värsta som finns! Speciellt när man har sovit tillsammans med personen dagen innan :'(

MEn jag får väl göra som Filip har lärt mig, sitt uppe tills du blir supertrött och sen går du snabbt och lägger dig så kommer man somna fort.. Hoppas på att det hjälper idag!


Nej, nu ska jag svara på sms.et, snacka på msn och så kanske gustav ringer mig med :*<3

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Alexandra Brunander - 3 oktober 2009 18:18

Desperate Housewifes är bäst! Någon mer än mig som tycker de? :P

Av Alexandra Brunander - 3 oktober 2009 18:10

How did that happend?


Hahah jaa det kan man undra sig :p

Beror nog på att jag är tillsammans med en bilnörd ;)

Men skitsamma, de är ändå lite kul :P


Denna bilen ska jag ha när jag fyller 18! En Toyota Supra, vit!

Seriöst den är så jävla snygg :O

Nej nu ska jag fortsätta dregla och drömma över den :P

Av Alexandra Brunander - 3 oktober 2009 15:25

Slänger in en bra låt som vi har lyssnat på hela morgonen ;D


Laser Inc - När man var liten


Av Alexandra Brunander - 3 oktober 2009 15:20

Hejsan! :)

Skrev inget igår eftersom min älskling kom hit :D<3

Så vi kollade på film, myste, käka och var hemma hos Olivia en stund tsm med Virre och Feli :)

Hennes rum hade blivit jättefint! (hon har gjort om)


Idag regnar det jättemycket och jag kom precis hem, följde honom ner till busshållsplatsen. Saknar han<3

Sen så skulle vi åkt upp till stugan idag men eftersom vägarna dit upp är avstängda pga storm så stannar vi hemma, tänkte gå på Kullaberg (det discot) men har inga pengar så det sket sig!

Så får ha en ensam hemmakväll idag så ska nog kolla på säsongerna 3 & 4 av Desperate Housewifes :D


Nej, nu måste jga städa upp lite här, och sen ska jag börja mitt DH - maraton ;D

Har kvar popcornen från igår, det var lite kul för jag blev skitsugen på det när klockan var 01:30 så vi gick ner och poppa men sen käka jag 5 stycken och sen ville jag inte ha mer xD

Men men, dem går ju att käka nu istället så ;)


Ni får ha det bra så slänger jag väl in något mer inlägg senare idag kanske :)

Take care of you<3

Ps. Ni som läser detta och ska till kulla, ha lite kul åt mig med ;) Ds.

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards