♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:15

Det kliar på min arm :(


JAg har långt hår på huvudet :D

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:14

Kan ni tänka er de?

Desperate housewifes börjar om 45 minuter iiiiiiiih :D:D:D:D:D

Det är bara sååå bäst!<3

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:06

JAG HAR HITTAT MITT HEADSET NU :D

FAAAAAAAN VAD LYCKLIG JAG ÄR NU!

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:03

 

Ett sånt här inlägg kanske många stör sig påå men jag vill lägga upp det så!


JAg är nöjd med mig själv!

Helt otroligt :O

Bara en sak jag stör mig på och det är en finne som är röd

som sitter 1cm ifrån munnen, annars är allting perfa! :D

Har alltid varit missnöjd med något på mig själv men

nu känns allt underbart och jag är supernöjd! :D<3

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 18:38

Nu kommer Roa och familjen med :P :D

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 18:31

Kom hit efter skolan och har pratat och sånt och

nu ska vi snart fika med äppelpaj som mormor har gjort :D

Mamma är här också så nu får jag skjuss med ;)


Hörs sen! <3

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 23:13

Nu ska jag gå och ta en dusch för det är sjuktskönt

och sen är det ju aldrig fel heller ;)

Sen efter det ska jag lägga mig ner i sängen och bara

somna, är trött och behöver sömn och nu är inte klockan

så jäääätte mycket än så det blir bra detta :)

Ska försöka komma i säng i tid nu framöver, det funkar

inte att lägga sig sent och upp tidigt, min kropp och hjärna

håller på att kolappsa och det vill jag verkligen inte!


Så sov gott med er och hoppas ni sover och drömmer underbart :)

Puss på er!<3

Ni är dem bästa läsarna i världen!

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:38

 

Jag tänker söka efter det nu eftersom jag är i behov av pengar

blir ju pank varje månad så nu ska jag allt ge mig ut!

Men frågan är vart jag ska fråga?

Har ni något tips på ställen som är lätt att få jobb på? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards