♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:40

    

Ni är verkligen dem bästa!

Med er kan jag säga vad som helst och jag kan prata om allting<3

Ni betyder så himla mycket för mig och jag skulle göra allt för er!

Om ni lämnar mig är jag ingenting!


Ni betyder så sjukt mycket för mig! :)<3


Ta åt er om ni känner att detta är till er..

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:19

Något som känns underbart är att jag har er, ni läsare :)


Jag saknar dig verkligen..

Men jag klarar inte av att svara på ditt sms...

Varför är de så?

Är det för att du klicka mig innan?

Är det för att du bry dig mer om din Gocart än mig?

ÄR det för att det är roligare att vara hemma och mecka än att träffa mig?

Är det för allt denna dagen?

Vad är de?


Du är de bästa som hänt mig men jag förstår ingenting längre... :'(

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:11

Lyssnar på lite allt möjligt jag hittar på Youtube

Just nu är det Raaban & Recca - Studenten men

den suger så ska byta :P


Är det någon av er som har lust att ge mig lite musiktips? :)

Vore jättesnällt om ni gjorde de!

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 21:27

Tårarna har slutat iaf men inte tankarna..

Varför kan jag inte låta bli att tänka på de

Varför kommer alla tänkar upp hela tiden

när man bara vill att dom flyger iväg?


Har ni något tips på hur man kommer på andra tankar? :)<3

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 21:09

Jag satte på en låt och då kom alla tårarna...

Jag orkar inte...

shit..

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 21:01

Orkar inte med att tänka på allting just nu

så ska ner och käka mat som mamma har lagat

och senare ska jag kollar igenom min engelska snabbt

har inte övat mycket på den, eller aa..

Så ska göra de och sen tänker jag kolla en film

och sedan somna, låter de bra?

Det tycker iaf jag :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 20:57

Nu har jag precis kommit hem från Lidbom :D

Vi hade det jättetrevligt :)

Först tittade vi på Taken, den var riktigt bra!

Sen kollade vi 2 minuter på Bedtimes story och efter

det bakade vi scones som vi senare åt till filmen med hallonsylt på, yammie :D<3


Sen flumma vi och prata en massa men slutet var åt åt skogen..

Gustav ville att jag skulle ringa, men jag sa att jag ringde när jag går från Lidbom

men han ville fråga henne några saker så jag ringde, han frågade sakerna och jag och julia

var jätte flumma och skrattade och jag försökte prata med honom men han var helt tyst

och helt plötsligt hör jag ingenting, kollar mobilen och han har klickat mig utan att säga något :'(

Och jag vet att han gjorde de, för ibland när de blir så så skickar han snabbt ett sms, ring igen eller

vad hände? Men denna gånggen kom inget sms och har inte kommit nu på 30 minuter heller :'(


Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 14:27

Nu ska jag dra ner till Lidbom och leva livet och baka scones och ha hur kul som helst och prata om allt mellan himmel och jord :P

Med andra ord kommer min dag bli riktigt lyckad! :D


Har en sak som jag kanske säger till henne, men jag vet inte om jag vill säga den till någon.. Vi får se, kommer vi in på ämnet kan jag säga de :)


Slänger in 2 bra låtar med :)


Thinking of you - Katy Perry



I made it - Dead by April


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards