♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 23:13

Nu ska jag gå och ta en dusch för det är sjuktskönt

och sen är det ju aldrig fel heller ;)

Sen efter det ska jag lägga mig ner i sängen och bara

somna, är trött och behöver sömn och nu är inte klockan

så jäääätte mycket än så det blir bra detta :)

Ska försöka komma i säng i tid nu framöver, det funkar

inte att lägga sig sent och upp tidigt, min kropp och hjärna

håller på att kolappsa och det vill jag verkligen inte!


Så sov gott med er och hoppas ni sover och drömmer underbart :)

Puss på er!<3

Ni är dem bästa läsarna i världen!

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:38

 

Jag tänker söka efter det nu eftersom jag är i behov av pengar

blir ju pank varje månad så nu ska jag allt ge mig ut!

Men frågan är vart jag ska fråga?

Har ni något tips på ställen som är lätt att få jobb på? :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:34

Jag har tråkigt :(

Finns inget och göra

Sen helgen kanske kommer suga..

Jag kanske inte kan va med Gustav och då lovar jag att jag kommer lipa!

Saknar honom så mycket att jag inte kommer klara av så lång tid utan honom!

Vi MÅSTE ses på torsdag, lovar, jag kommer dö av saknad annars!



Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:29

Fick en låt innan av en som heter Joakim och jag

kan verkligen itne sluta lyssna på den men denpassar

inte riktigt in här så låter bli att lägga upp den, sorry!<3

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:03

Någon som vill fråga mig något?


Har så himla tråkigt så det vore kul om man


kunde svara på kommentarer eller frågor :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 22:00

Jag sitter nu och chattar med lite folk och tänker på

morgondagen, vet inte hur de kommer bli

Men han hade inte glömt den iaf :) Det blev jag glad över :)


Lyssnar även på Lifehouse, han är jättebra!<3



Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 20:19

Nu sitter jag här i köket igen men det är jättekallt :(

Eller jag tycker de, men det är ja tydligen ensam om :P

Hämtar snart vantar för det är bara händerna som är kalla :S

Men hur dumt ser inte de ut då, bah:

Tja, jag skriver med vantar på, hur skriver du din blogg? xD

Nej jag får värma dem, med varm choklad? :D

Jaa de var länge sen, drack kall oboy innnan men nu ska jag dricka varm ;)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 20:14

Yes! Jag gav det en till chans och gissa vad?

Jag varva de ;D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards