♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 01:02

Bara tanken på att inte få skriva imorgon är ju helt fruktansvärd :(

Älskar verkligen min blogg, den är viktig för mig! <3

Och ni läsare är viktiga för mig, ojojoj, hur ska detta gå? :(

Jag får hålla ut!

Klarar jag saknaden av Gustav klarar jag väl det här också, right?

Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 00:59

Som sagt, vi människor kan inte vara uppe dygnet runt så därför...

Tänker jag nu gå och lägga mig :)

Så sov så gott så hörs vi nog inte imoron :(

Kommer ju vara i GBG hela dagen och när jag kommer hem

kommer klockan vara 23 / 23.30 så då tänker jag gå och nana

så det får bli ett inlägg på torsdag :D

Då får ni miljontals med uppdateringar och sen vem vet?

Ni kanske får en bild på mig och Gustav Tillsammans med :)

Har tjatat lite på honom att jag vill ha bilder på oss två och

det håller han med om så blir det inte på torsdag så ska det

banne mig bli i helgen hihih ;)


Jaja, sov så gott ni underbara läsare :)

Puss!<3 zzZZZzzzZZzzzzzz...

 


PS. Fick en skitsöt och fin tröja av mormor idag :D

Det var en Odd Molly, den ni ;)

Så nu äger jag något av det märket med :P

Är inte mycket för dyra märken eftersom jag inte riktigt

bryr mig supermycket om vilket märke det är, vill bara

att kläderna är snygga och att jag trivs i dem och att

det är ett rimligt pris på't, så Gina Tricot är perfekt för

mig, dem har praktiskt taget allt :P

Men jag tackar absolut inte nej till kläder man får som är dyra! ;) DS.

Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 00:54

Precis som rubriken lyder, jag undrar ibland vart tiden tog vägen?

För en stund sedan kollade jag på klockan, den var 23.40 och jag

tänkte: Åh vad skönt att den inte är mer, men nu? Nu är ju klockan

00:55, tiden går sjukt snabbt och aa, fattar inte hur den gör de? :P


Men som sagt, tiden går fort när man har roligt och det kan jag lova er!

Det gör den verkligen!


Visst håller ni med mig? :)

Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 00:52

Idag eller imorgon beror ju på hur man ser de? Men iaf, onsdagen den 14 oktober är sista dagen som jag behöver ta min medicin :D

Känns så underbart härlgit!

För man mår illa av dem, eller inte illa utan det känns som den sitter kvar i halsen på en och så blir det en sån obehaglig känsla och yscha!

Så nu är de bara två tabletter kvar, en på morgonen och en på kvällen och sen kan jag slänga burken åt pipsvängen! :D


Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 00:49

Har suttit och kollat på DH hela kvällen nu!

Jag får verkligen inte nog  :P

Tur är väl de ;)


Nu efter att jag kollat på de så saknar

jag bara min sötnos ännu mera :(

Men som tur är så är det snart

torsdag, fredag och helg och vet ni vad?

Alla dem dagarna ska jag tillbringa med

honom :D Känns helt underbart!

Han är min ögonsten, och min ängel utan vingar!<3

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:32

Michel Jackson är sjuktbra!

Tycker det är synd att alla börja lyssna'

på honom efter hans död men det brukar

ju oftst bli så att man är mer känd när

man dör, vilket är synd de med "/

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:28

Jag tycker att ni ska gå med i min grupp på Facebook :)

Sök på Vi som stör oss på efterhängare  :P

Av Alexandra Brunander - 13 oktober 2009 20:28

Vi ska gå på teater, den ni, intressant va ;D

Vi ska kolla på Trettondagsafton :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards