♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 01:29

Blev bara så irriterad på den som skrev detta, så tänkte ge dig ett svar!!


Pucko: Säsongsinfluensavaccinet. Lär dig läsa innan du sprider osanningar.


Mitt svar: Du! Jag sprider inga osanningar, och visst! Det stog 23 agusti men hallå? Hennes liv är ju förstört av VACCINET! Det spelar ju ingen roll när hon tog det, livet är ju ändå förstört!

Om du nu tycker att det är osanning eftersom att hon tog vaccinet det när de kom ut så varsegod! Men jag tycker att det har lika stor betydelse om hon hade tagit det precis när de kom ut eller om 5 år, för hennes liv är sabbat och det kommer inte gå att fixa, tack vare att hon ville skydda sig mot svininfluensan!

Du kanske borde tänka mer på vad du läser och skriver innan du skickar det!

Om du hamnade i den situationen, skulle du tycka att det var mer lindrigt om du fick den sjukdomen senare än precis när vaccinet kom ut och du ville skydda dig? Nej skulle inte tro det!

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 00:00

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 14:53

Nu har jag ätit god mat som mamma har lagat :)

Det var köttfärsbiffar och potatis :D<3

Mammas mat är bääääst!<3


Nu ska jag göra mig i ordning :)

Ojojoj, undrar hur detta kommer gå :P

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 14:26

Min kostym blir av! :D

Jag kommer bli bäst! ;D

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 13:39

Vi hade nå't som ingen förstod
Vi hade nå't som inga ord kan förklara
Och vi var en kraft som ingen rådde på
Större än livet, större än oss
Större än vad de trodde vi kunde vara
Så säg mig: kan nå't så stort ta slut så fort?








Detta har inget med Gustav att göra..

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 13:16

Varför gick jag in och kollade där?

Jag visste ju att det skulle bli så..


Nu är tankarna tillbaka och dagen sbaoteras mer och mer

Faaan! Jag skulle låtit bli, jag skulle lyssnat på min inre röst

som sa till mig " Du bör inte kolla, du kommer inte må bättre av de"


Ingen kan förstå hur du får mig att må.... :'(

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 12:51

 

Hennes liv är förstört nu!

Allt är pågrund utav influensavaccinet


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6015777.ab

Av Alexandra Brunander - 30 oktober 2009 12:01

Japp, nu ska jag städa huset och sen ta mig en skön duscha :)

Sen ska jag nog börja med min utklädnad, vet inte om jag kommer

att lyckas för jag behöver hjälp och ..... så det måste jag hitta först

men de finns väl alltid någon som kan hjälpa mig? ;D



Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards