♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 19:51

Jag sitter och fryser inomhus i mitt rum :O

Och nu kom jag på varför, min entil öppnade

pappa herr om dagen och han stängde den inte

efter sig -.-

Dumma han, här har jag suttit coh fryst som en idiot :O


Men älskar han ändå! :D<3

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 19:24

Nu laddar jag upp bilder på extrafilm.se och sen hade jag tänkt

att jag ska skicka hem dem till mig på riktigt fotopapper :)

Mycket bättre och ha dem i ett album än i datorn för min

kompis Paulina berättade att efter 5 år i datorn så har

digitalbilderna tappat sin "lyster" och kvalite, så det

är mycket bättre att skriva ut dom eller aa, skicka hem

dem och på extrafilm kostar 1 bild 0,95 Kr tror jag och

det är inte mycket för att få en bild utskriven! :)


Iaf tycker inte jag de!

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 19:24

Sitter och äter godis och de är gott hihih :)

Men nu är jag jättemätt :(

:O

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 18:47

Jag hittar inte min tröja! :O

Nu har jag panik!

JAg hade med mig den hem.. Vart är den? :O

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 18:46

Hur ska man få in i huvudet att plugga är roligare än datan?

Hur ska man få in att man ska släppa datan och sätta sig

ner med sina läxböcker istället?

Det går inte :(


Nu fryser jag med, kan de bli så mycket roligare?

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 18:44

Är det kallt eller varmt ute?

Kan inte bestämma mig..

Står man stilla är det väldigt kallt

men sen när man rör på sig så blir det

väldigt varmt.. hum.. detta stör mig! :P

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 18:42

Lägger till att jag köpte en termos-mugg på Åhlen's sen ;)

Jag skulle ha en!

Så är de bara! :P

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 18:32

Nu är jag äntligen hemma!


Först var jag i skolan och Filip hjälpte mig med att öppna mitt skåp och sånt

han har varit en riktig ängel idag, har verkligen behövt hjälp eftersom min

rygg är som den är! :S :@

Men men, den är bättre idag och nu klarar jag av att gå i trappor utan problem

det tycker jag är ett STORT framsteg, för de funka nästa inte innan :P


Sen efter skolan åkte jag med Julia in till Borås :)

Först skulle vi båda på toa så vi sprang till bion men då var den givetvis

låst så vi fick leta fram en 5:a och sprang till McDonald's där vi fick vänta 5 min

eftersom det var kö, det var inget kul att vänta på kan jag säga! :O

Sen mötte vi upp Jim, julia gick till tandläkaren och sen väntade vi på tåget :)


Sen 16.03 drog jag till knalleland för att hitta en billig termos-mugg och fotoalbum

Fanns det något av det tror ni? Nej, ingenting!

Så gick dit i onödan och sen var jag rätt putt så gick och köpte en coca-cola 55cl och

en godispåse med smågodis i, det gick på 25.50 :D

Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här :)

Borde plugga men orkar inte de just nu "/

Gör de senare, har roligare vid msn ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards