♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 18:30

I'm going out :D

Jo jag ska ut coh ta lite bilder, är så fin solnedgång nu på baksidan

eller det ser ut som de inifrån så nu ska jag ut och ta kort innan det

är borta så sakna mig inte allt för mycket ;)

Jag är snart tillbaka!

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 18:29

Hahah när man har tråkigt testar man allt lite olika saker :P

Först har jag testat en massa spel men det var bara 1 som

var roligt och det hängde sig så jag gav det inte en chans till ;)

Men sen snodde min bror datan så jag snodde hans Pepsi ;D

Tog ett Coca-Cola glas från Donken och testade lite, kolla här!

 

Det får plats :P

Visst låter det rätt rimligt att det ser ut som en

sån 33cl - burk men ändå, det kunde ju ha ljugit

med några centimeter, men icke sa nicke ;)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 18:25

Jag saknar min sötnos riktigt mycket nu :(

Han har på sin cam och jag kan inte låta bli att

kolla på honom hela tiden.. I miss you bby<3

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 17:39

Den låten är bra! ;D


Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 17:22

Jag brukar inte vara en dålig förlorare men nu blir jag skitsur! :@

Jag spelar det spelat, har kommmit skitlångt och vad händer då?

Jo spelet hakar upp sig :@

Så nu måste jag börja om!

Ååååååh, så jävla sur man blir på sånt!

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 17:06

Sitter just nu och är helt inne i ett spel som jag hittade på spela.se

Kan länka spelet till er om ni vill spela :P


Mitt spel

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 16:12

Har precis kollat på det.

Läser ens blogg som heter Nathalie

Hon var med i Ramp - Tonårsföräldrar

Så det är lite kul att se på :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 15:16

Amor vincit omnia  

Nu ska jag läsa lite bloggar :)

Ska börja med dem jag har som länkar

men om det är någon av er som läser min

blogg som inte finns med på länkar och vill

att jag ska läsa kan ju skriva en kommentar med sin bloggadress i :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards