♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 19 oktober 2009 08:59

 


God morgon! :D


Ryggen är konstig, men jag är glad ändå! :P


Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 23:37

När jag fick en chock i torsdags att jag hade 500:- kvar

på mitt kort, fick en chock eftersom jag hade för mig

att jag hade 50:- för shoppade rätt mycket den månaden

så nu när jag är "rik" igen så tänker jag köpa mig en sån

här imorgon, den kommer komma till användning kan ja lova!

 

Motivet kommer inte vara samma eftersom jag "snodde"

bilden ifrån google, men det är en sån jag ska köpa iaf men

jag vet inte riktigt i vilken affären men det ska vara något

motiv på den iaf, det är snyggast då ;)

Den kommer jag använda ca. varje morgonen när de är kallt

ute, alltid gott att dricka något varmt på vägen till bussen :)

Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 23:22

Nu ska jag gå och lägga mig och känna mig förlamad :p

Jo, de är så jag känner för min rygg gör ont men när man

lägger sig ner så känns det som man är förlamad för man kan

knappt röra sig, det känns hemskt men underbart på ett sätt,

men slipper ha ont och det är skönt :)


Nu ska jag sova och det tycker jag ni ska göra med ;)

Sov så gott :)

Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 23:19

Mina vänner som jag har kvar och som finns för mig

är verkligen dem bästa i hela världen!<3

Dom finns alltid där och jag är så glad för de!

Ni är verkligen dom bästa! :)


Och jag känner att jag inte har vart mycket med

er men ändå finns ni där, ni fattar inte hur

mycket det verkligen betyder för mig...

Jag lovar att jag ska va mer med er och därför

tänker jag fixa en tjejkväll :)<3

Det är ni värda!

Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 23:17

Det är det värsta som kan hända..

Att förlora sin bästa kompis..

Det har precis hänt mig :(

Inte förlora dö, utan förlora förlora..


Faan varför?? :'(

Du är saknad kan jag lova!<3

Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 19:53

Escape The Fate - The Flood


Av Alexandra Brunander - 18 oktober 2009 19:48

Jag har en ursäkt till varför jag bloggat dåligt nu i helgen vill ni höra?

Jag har varit hos min kille och jag sitter inte och bloggar hemma hos honom

utan jag hittar på roligheter med han istället, nu menar jag inte att bloggen

är tråkig, absolut inte, älskar den men det är kul att göra annat med honom :)


JAja, helgne var perfekt förutom olyckan igår..

Halkade till i duschen så nu är min rygg helt svullen och den gör ont som tusan!

Men men, det går ju över tills jag gifter maj ;D


Nu ska jag vara social på msn och lyssna på min nya favoritlåt :D<3

Av Alexandra Brunander - 14 oktober 2009 12:17

Sitter på lektionn, de är tråååååååååååååååk!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards