♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:31

Jag hade ju engelska idag som sagt och det gick bra :)

Jag har verkligen flyyyyyt just nu :p

Men det tar slut vilken sekund som helst känns de som

så nu när jag får nästa läxa så ska jag plugga plugga plugga,

och jag ska ska plugga I TID!


Wish me goodluck ;D

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:19

Nu har jag kommit hem från skolan, riktigt skönt måste jasg säga!

Har varit nära på att somna 3ggr :S Måste somna tidigare på kvällarna!

Men de är inte så enkelt "/

Vi hade föreläsning idag med med hum.. Kommer inte på hans förnamn,

men han heter Colting i efternamn iaf :p

Det vr ganska intressant men vissa saker fatta jag inte ens varför han

talade om de, men men det var väl till någon nytta de med :P


Nu ska jag käka, puss!<3

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 00:39

Sitter här och funderar om jag ska kolla på film eller om jag ska sätta igång DH?

Tror de blir en film, orkar inte hämta boxarna :P

Så de får bli en film och sen sova :)


God natt och sov så gott :)

Vi hörs av imorgon! :)

    

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 00:36

Håller ni inte med mig?

Det känns verkligen att hösten är här!

Det blir mörkare tidigare på kvällen

Det regnar mycket och blåser

Det är grått ute ganska ofta

Löven har ändrat färg

Det är kallt på morgonen och ibland under dagen


Det är bara några av tecknena man kan se,

men visst är hösten fin ändå? :)

 

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 00:33

Jag är så glömsk med viktiga saker!

Eftersom jag inte känner av min UVI längre

så glömmer jag av att ta tabletterna, ska ta

1 på morgonen & 1 på kvällen tills dem är slut

alltså på onsdag. Men jag måste skärpa mig!


Tips på hur man ska komma på det enklare? :)


Gustav har svarat och allt är bra nu, det känns riktigt skönt! :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:40

    

Ni är verkligen dem bästa!

Med er kan jag säga vad som helst och jag kan prata om allting<3

Ni betyder så himla mycket för mig och jag skulle göra allt för er!

Om ni lämnar mig är jag ingenting!


Ni betyder så sjukt mycket för mig! :)<3


Ta åt er om ni känner att detta är till er..

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:19

Något som känns underbart är att jag har er, ni läsare :)


Jag saknar dig verkligen..

Men jag klarar inte av att svara på ditt sms...

Varför är de så?

Är det för att du klicka mig innan?

Är det för att du bry dig mer om din Gocart än mig?

ÄR det för att det är roligare att vara hemma och mecka än att träffa mig?

Är det för allt denna dagen?

Vad är de?


Du är de bästa som hänt mig men jag förstår ingenting längre... :'(

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 22:11

Lyssnar på lite allt möjligt jag hittar på Youtube

Just nu är det Raaban & Recca - Studenten men

den suger så ska byta :P


Är det någon av er som har lust att ge mig lite musiktips? :)

Vore jättesnällt om ni gjorde de!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards