♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:57

Shit jag ligger tvåa? :O

Blev ju värsta glad nu :D

Tror att jag orkar med de nu, fast den som har mest har lagt upp

22 inlägg idag och jag 27 med detta "/

Fast.. DEt är ju bara att kämpa ;D


Kom igen nu Alex! Pepp pepp pepp!

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:55

Ska jag orkar jobba mig upp till 1:an?

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:13

Detta är något som jag är riktigt trött på!

* Skitsnack

* När någon pratar skit om en bakom ryggen

* När folk går och är arga/sura men säger inget till den personen dem är det på


När man är sur eller arg eller har en åsikt, säg den då och varför man tycker så istället för att hålla käften och bara bygga upp massa hat över ingenting? :S


Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:12

Jaa, precis!

Vad tycker ni om min blogg??

Är den bra eller dålig?

Om den är dålig, vad tycker ni jag ska bättra på? :)

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:10

Ja, nu slänger jag in en frågestund här med :D

Kunde ju vara kul om man fick lite frågor som man kan svara på :)


Ni får skriva vad ni vill och jag lovar att svara på dem :)

 

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:07

Judith skrev precis till mig :P

Hon bor i Tyskland och jag pratade med henne i halva nian, eftersom jag gick i tyska så fick vi varsin person ifrån en tysk skola så vi skulle lära oss mer tyska ;)

Sen slutade vi prata av någon anledning, tror jag tyckte hon var för på, men vet inte varför vi sluta prata helt?

Jaja, nu skrev hon iaf och det var kul :)


Så nu snackar man tyska och engelska med henne :p


Jag ligger även 4:a på listan nu :O

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 20:04

HAhah det blev fullt hus när hon kom xD

Först kom hon med tabletterna, dem var milda eftersom jag ska få nya imorgon men nu har jag om jag inte står ut :)

Sen fick hon tidningar av mamma och sen så pratade dem om klassträffen mamma ska ha nästa vecka ekker något :P

Sen när hon åkte kommer Agneta Färnholm hit och lämna pengar till pappa och sen står vi och tjötar lite skit med henne så det blev mycket på en gång :p

Men nu är alla hemma :)


Jag sitter här och skriver och kollar scrubs

Mamma lagar mat och det doftar underbart! Hon gör spagetti & köttfärssås

Oscar är ute och kör med sin fiddy ;)

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 19:55

Roa ringde nyss och frågade hur det var med mig och så sa hon att hon hade medicin/pencelin kvar sen hon hade det senast så hon sa att hon kunde komma och lämna det till mig så kunde jag ta det om jag ville :)

Hon är så snäll, men jag är lite ledsen över att jag missade gympan :(

Var så längesen nu, men jag hoppas att det går bort tills på söndag, senast onsdag! :)

För då jävlar ska Roa och jag köra gärnet ;)


Ni kommer hon :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards