♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:33

Kom precis på att jag inte kommer kunna fira våran första månad tillsammans :'(

Det är hemskt!

HAr aldrig fått fira mina månader med någon :'''(

Har alltid dykt upp något

Givetvis är de skolan som dyker upp denna gången :'(


Ska kolla tåg och bussar!

Vill så in i helvete fira den med dig<3

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:31

Detta funkar inte mer

Alla minnen kommer tillbaka

Det är hemskt


Varför sa du de?

Nu kan jag inte sluta tänka på de?

Lycka till med alllt

Vill få bort allt nu!


Varför gjorde jag som jag gjorde?

Hur kunde jag?

Jag är emot de

Varför kändes de inte hemskt?


Varför svarar du inte på mina sms

Varför ska jag behöva ha det såhär nu

Varför blev de som de blev..

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:27

Detta är helt hemskt :'(


  • Sitter här i min ensamhet...
  • Sitter i en tom säng
  • Älsklingen är seg på att sms:a
  • Lyssnar på musik, spelar ingen roll vad jag lyssnar på längre, blir lika ledsen för allt...
  • Allt påminner om honom
  • Har försökt med allt, det går inte sova
  • Jag har starkhuvudvärk
  • Kommer börja lipa vilken sekund som helst
  • Allt känns jobbigt och tungt
  • Har snart kollat färdigt på säsong 3 av DH
  • Saknar att inte ha någon bredvid mig

Hur låter de tycker ni?

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:26

Livet kan verkligen ställa till de ibland...

Men det går alltid att fixa, right? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards