♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 12:33

God morgon allihopa! :)

Har ni sovit gott?

Det har iaf jag gjort :P

Fast vaknade upp av att jag var jättevarm så min första tanke var:

Shiit! Har jag fått feber nu? :O

Men nope, ingen feber så de blir skola imorgon :P


Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att.. SHIIIIIIIIIIIIIIT :O

Har glömt ta mina tabletter! Kommer snart!

så, nu är dem tagna :) Lite sent men men..

Tillbaka tilll dagen, jag funderar på att gå till gympan idag men det känns

inte lockande så de blir nog på onsdag istället :)

Jag kanske går ut och går eller är med någon :p


Så ser min ROLIGA dag ut xD

Vad ska ni andra göra idag? :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 01:00

Nu ska jag försöka sova igen, vi får se hur de går :p

Har inte fungerat innna så vi får väl se ;)


Men tänkte iaf krypa ner i sängen, sätta på en film, slappna av, låta tankarna försvinna för ikväll (om jag nu lyckas), tänka på bra saker och när jag blir för trött ska jag blunda och sen somna och sova lääääääänge imorgon :)<3


Hoppas ni andra som inte kan somna just nu somnar snart :)

Sov så gott underbaringar :)

Natti. natti!

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:50

Kul att folk läser min blogg nu, även om klockan nästan är 1 :P

Men det är riktiggt roligt :D<3

Ni är allt för underbara! :)


Ni som är vakna och inte känner att ni kommer somna när

ni skriver en kommentar kanske kan svara på 2 frågor?


  • Vad gör att ni är uppe nu?
  • Hur ska man göra om man inte kan somna?
Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:48

Vet inte vad jag tycker alls..

Allt känns ju helt konstigt nu :(



Känner att det bara blir depp inlägg just nu

Ska skriva något kul i nästa inlägg :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:46

Tänk vad tiden går fort :)

Har skrivit 276 inlägg (med detta) detta året, sen 9januari eller något

Det är lite kul att tänka så

Funderar på att läsa alla inlägg någon dag men det är ganska mångaa

så tänker knappast göra de idag xD :P

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:40

Jag brister vilken sekund som helst..

Orkar inte gråta mig till söms

Vill inte

Snälla nej! :(

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:38

Kul att det bara handlar om henne nu ikväll :(

Du bryr dig inte ett skit just nu..

Allt är om hon med stort H!


Är så trött på henne, hon kan ge upp!

Hon har inte något med oss att göra

Hon har sitt liv, vi har vårat så leave!

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 00:37

Med lite tur och hopp så kommer det kanske fungera!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards