♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 14:08

Sådär nu är jag klar! :D

Äntligen får man väl säga ;)


Jaja här kommer bilderna iaf :)

DAGENS OUTFIT!

Innan jag började göra mig i ordning

 


Tröjan som jag fick av mamma, ignorera mitt ansikte xD

 


Så ser jag ut nu i klädväg

 


Så ser jag ut i håret, bilden är spegelvänd!

Luggen är åt andra hållet :P

Åt vänster och inte åt höger.

        


Så då fick ni lite bilder :p

Är så dålig på att ta neutrala kort så de fick bli ett konstigt kort sist :p

Men det tror jag ni överlever, eller de vet jag att ni gör ;)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 13:48

Jag har sminkat mig och så nu men jag hittar inget att ha på mig :O

Upptill har jag hittat massor men det matchar inte det som jag tar på nertill! :(

Har alltid detta problemet, och det har nog dem flesta tjejerna så jag är inte ensam :P


Nej nu ska jag försöka mixra lite mer! :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 13:19

Fick en underbar tröja/tunika av mamma igå som jag bara måste visa er! :O

Har alltid älskat den sen hon köpte den till sig själv och nu får jag äntligen den :D<3

Lägger upp den i samma inlägg som med min outfit for today ;D

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 13:14

Somsagt, nu ska jag göra mig i ordnig, kanske lägger jag

upp en bild senare på hur jag kommer se ut :)

MEn vi får se, min kamera har inga batterier kvar :'(

Men mobilen fungerar ju den med bara att den är seg

när man ska ta kort men jag ska se vad jag gör :)


Jaja, jag skriver iaf ett inlägg innna jag går till Lidbom ;D<3

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 13:08

Jag sitter nu i sängen och tänker lite..

Hur ska man få alt att gå ihop när man blir äldre?

Det kommer ju bli en massa :S

Först bil och lägenhet/hus, det kommer kosta

Sen ska man betala alla räkningar

Sen ska du handla för en hel vecka

Du ska tvätta och städa

Du har ju hur mycket ansvar som helst :O


På ett sett har jag lust att flytta hemifrån det hade varit underbart

men sen ska du ju klara av det också, visst det blir svårt i början men

man kommer ju komma in i de, right? :)


Jag ska inte flytta hemifrån bara så ni vet, fick bara en känsla av de :)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 13:00

Lidbom frågade precis om jag ville göra våra traditionella söndagar och de är klart jag vill :D

Då brukar vi först baka något sen kollar vi på film och sen tar en lååång promenad om vi orkar :)

Och så pratar vi en massa såklart :P

Det är verkligen underbart :D<3


Så nu vet ni hur min dag kommer se ut idag då ;)

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 12:55

Jag har tänkt mycket på detta och det är sant!

Ju mer jag spenderar mina minuter med dig handlar det bara

om mer och mer bilar och motorer..

Vi kollar alltid på bilar och inatt innan jag somnade låg jag och tänkte

på hur mycket mina första bil fick kosta och hur den skulle se ut :O


HJÄÄÄLP JAG HÅLLER PÅ ATT BLI ETT BIL FREEEAAAAAK! :O

Någon som vill vänja bort mig med de? :P

Av Alexandra Brunander - 11 oktober 2009 12:51

Vet egentligen inte varför jag blir rädd för detta men jag får

en konstig känsla i magen och den gillar jag verkligen inte :(

Det känns helt konstigt mellan oss just nu..

Först gulliga sms och sen knappt ett hej på msn, vad är de?


Borde inte bry mig egentligen men kan inte låta bli..

Är så rädd om dig och vill aldrig förlora dig<3

Du är den första som  fått mig att må såhär bra

Den första som fått mig att förstå hur underbart livet är

Den första som fått mig att tro på kärleken

Och den första som fått mig att tro på hoppet!


Därför är jag rädd att förlora dig för gör jag de går min värld under!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards