♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 16:12

Har precis kollat på det.

Läser ens blogg som heter Nathalie

Hon var med i Ramp - Tonårsföräldrar

Så det är lite kul att se på :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 15:16

Amor vincit omnia  

Nu ska jag läsa lite bloggar :)

Ska börja med dem jag har som länkar

men om det är någon av er som läser min

blogg som inte finns med på länkar och vill

att jag ska läsa kan ju skriva en kommentar med sin bloggadress i :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 15:11

Nej, jag kan inte finska och jag är inte finsk

om ni trodde de eftersom min rubrik är på finska

men jag har den rubriken eftersom det som står där

sa någon till mig igår och aa..

Det känns så dumt eftersom jag inte känner samma

tillbaka, hatar när det blir så men vad kan jag göra?

Jag är lycklig som jag är så det tänker jag inte ge upp :)

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 15:05

Kollade precis runt på youtube och där finns verkligen alla

sorters låtar och så kom jag på hur alla babblar och tjötar

på mig att jag måste fixa Spotify, men jag fattar inte meningen med de?

Det som dom har sagt om SF (förkortar de) är:

  • Du kan göra egna spellistor som alltid är kvar när du loggar in
  • Det finns massvis med musik

Men kolla här nu., allt det finns ju på youtube?

Plus att på U2b finns ingen reklam efter var 3:dje låt

Alla musik finns att hitta på youtube, så varför jeckta så med SF?

Jag trivs bra med u2b och det kommer jag behålla :)

Sen kan man ju faktiskt ladda ner musiken från u2b, men de går

inte att göra med SF så tada, u2b leder ;D

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:52

Jag har tänkt på en sak, kanske skulel man prova på det där

med att göra ett videoinlägg och inte bara skriva inlägg?

Det vore väl ändå rätt kul? :p

Bara att jag inte riktigt vet vad jag ska snacka om och så

känns det som att det kommer bli ett onödigt video-inlägg

eftersom jag bara kommer babbla på om ingenting :P


Vi får se vad som häner med den idén :)

Vill ni att jag gör en?

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:49

Kollade igenom lite bilder och hittade den här:

cookie dough  

Det är seriöst den godaste glassen i världen!<3

Speciellt den smaken då med :p

Kostar dock 49:- / 50:-     "/

Vill verkligen ha de nu, men jag får väl

nöja mig med att smaska på polkagrisar :P

Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:45

Hahahahha medans jag satt och skrev mitt förra inlägg

hoppade katten upp på fönsterbrädan utanför och började

jama när han såg mig, men det lät inte som han jama utan

det lät mer som att han prata japanska eller kinesiska xD


Min katt är bäst, och jag älskar honom!

min bebis  


Av Alexandra Brunander - 12 oktober 2009 14:43

Jag har sjukttråkigt just nu :O

Alla pluggar eller gör något annat

eller så bor dem längre bort så det

tar en masa tid att komma till dem!


VAD SKA JAG HITTA PÅ EN MÅNDAG UTAN LÄXOR OCH SAKER OCH GÖRA???

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards