♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 19:51

Skönt med ett städat rum, allt känns så mysigt nu :)

Tycker bättre om när de är städat men ändå är de oftast stökigt..

hum.. Går inte alls ihop hahaha :P



Snart blir det mat, mamma har lagat sin underbar taco/köttfärspaj, kärlek till den!<3

Sen så ska jag bara ta på mig och dra ner och möta upp Lidbom, hon är lika rädd eller ne jag är räddare för min skog så då är de bra att vara två när det sexhuvudade monstret hoppar ut ur den mörka mörka skogen, hahah vilken fantasi jag har! ;)

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 18:22

Sakar som ska göras/städas i mitt rum!


  • Sängen, den ska bäddas och alla kuddar ska upp ovanpå sen
  • Skrivbordet, ta bort alla papper och annan skit som finns där på
  • Golvet,ta upp allt och lägga på sin egna plats
  • Stolen, rensa bort allt så man kan sitta på den
  • Sminkhyllan, fixa så att allt står rätt och inte ligger ÖVERALLT
  • Kameran, ladda batteriet!!!


HELT KLAR!! :D

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 17:46

Nu har jag bestämt mig, nu ska jag allt städa mitt rum (kommer sluta med att jag lägger mig ner i sängen och somnar mohahah!) och sen efter de ska jag även ta mig en dusch om jag hinner annars får de bli när Lidbomsan drar hem till sig igen för duscha ska jag göra innan jag somnar ikväll :P

Ska även snacka med Joakim, lika kul som vanligt! :D

Sen måste jag komma ihåg att ladda mitt kamerabatteri, snart slut så :P


Kanske ska slänga in en bild? De var ju ett tag sen men på vadå?.. Hum.. Får tänka!

*Tänker så mitt huvud knakar*


TADA JAG HITTA EN/TVÅ!

I know.. It's egopics..

   

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 17:43

Aldrig i livet att jag låter min statestik bli ett M igen,

kom igen och sprid min blogg så många går in och kollar! ;)


Uppdatering!*


De får bli ett M om de är så

för då bevisar de att jag har makten! ;)

 

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 16:13

Hej!

Nu har jag kommit hem ifrån skolan, hur gött som helst!

Dagen har varit seg men ändå lite kul :)

Somnade på engelskan dock men jag hade gjort klart allting så det fanns ändå inge & göra så ;)

Glömde ju såklart min mobil i all hast imorses så har sms:at ifrån Filips mobil & Lidbom och jag har lärt mig ett nytt nummer, ;)

Va rätt kul imorses när jag skulle leta upp nummret och så säger Olivia, jo men de är rätt adress och ja bah, okej hoppas du har rätt då :P Vilket hon hade ;P


 


Nu är jag hemma och äter lite fil & flingor med röda bär i, ååh va de är underbart!<3

Sen ska jag städa mitt rum och duscha och då ska jag äntligen raka mina ben!

Glömde av att göra de igår och så hade vi simning idag på idrotten.. De var ju kul..!

Så nu ska jag fixa allt :)

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 01:24

Klockan var precis vilket jag tyckte var liiite coolt ;)

Men nu ska jag säga god natt här på bloggen och så hörs vi imorgon :)

Kommer antagligen bli efter skola eftersom jag inte ska ha med mig datorn till skolan imorgon men om jag hinner på morgonen så kan jag ju slänga in ett inlägg då, för då kan ni ju läsa de hela tiden tills jag kommer tillbaka eller så kan ni ju bomba mig med frågor i min frågestund längre ner, för de gillas rijäääält! ;)


Sov gott alla sötnosar!<3

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 21:41

Hihih tror jag lyssnar på liiite för hög musik (A)

Mamma ringde precis min mobil och frågade om jag

ville äta medhenne och varför jag var okontaktbar hahah :P


I ᶫᵒᵛᵉ ♫♪



Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 19:00

 


Frågestunden avslutas på onsdag nästa vecka!  

10 februari!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards