♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 14:24

Nu har jag ätit och snart ska jag hoppa in i duschen :)

Måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig idag och hur jag ska ha mitt hår..

Har inga idéer alls.. Min hjärna står på 0 och jag behöver komma på vad jag ska ha..

Aja, jag lär väl komma på någonting, har ju 3 timmar på mig eller något hahah :P

Nog pratat om de, nu ska jag ställa in skålen i diskmaskinen och hoppla in i duschen och jag ska ta mig en riktigt lååång och skön dusch för de förtjänar jag, hihih! ;)


Puss på er mina sötnosar!*<3

Ps. Jag känner mig som en 90 åring pga att min rygg värker!

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 14:07


Kommentar till I call it a bad romance..!*
Alexandra, du är värd såå mycket bättre än honom! men det är ändå väldigt svårt, jag förstår det! =/
av ida
 Kommentar till Just go away, why don't you step away.. LET GO!*
Jag finns här alexandra, vet du det är!
av Ida


Tack Ida<3

Du betyder verkligen massor, finns för dig i alla lägen<3


~~~~~~


Jag vet att jag förtjänar bättre och alla säger de, men när de kommer dagar som var "speciella" så kan man inte få bort tankarna :/.. Men jag försöker så gott de går!<3


Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 13:30

Jag har fortfarande inte ätit och nu ropar min mage på mat så kanske borde gå ner och slänga i mig lite frukost, eller vad säger ni? De låter väl som en bra idé ;)

Sen efter de tar jag nog mig en dusch, alltid så skönt och duscha på morgonen :)



Kan inte sluta tänka på 6/12.. Även om han var en idiot så kan jag inte lägga ner tankarna om att de skulle vart 2 månader idag.. Sen är de sådär kul när man ser på Jim & Julias (inte lidbom) bilddagböcker att dom har 2 månader idag.. Aja, får väl se till att fokusera på annat och försöka glömma den här dagen.!

 

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 12:49

Nu har jag vaknat, eller egentligen vaknade jag 10:00 men hade så j****vla ont i ryggen så tvingade mig själv till att somna om så har vaknat varje halvtimma :P

Jaja, de är lördag så då får man göra lite knäppa saker, eller vad säger ni? :)



Har precis smort in mina händer i vaniljbodylotion, ååh så gott de luktar nu! ;)<3

Har fortfarande ont i ryggen så tror att jag har sovit konstigt så med andra ord skulle jag inte fortsatt och sova hahah :P

Ska väl snart gå ner och ta mig en dusch och äta, fast jag har ingen ork till de :P

Senare idag ska jag på kalas.. Igen.. Men de kan bli rätt roligt faktiskt, så ja :)


Vad ska ni hitta på idag då mina fina läsare?? :)

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 23:40

Nu går jag och lägger mig.. Klarar inte av att vara uppe mer nu, morgondagen kommer att bli hemsk.. Fyfan för den 6 :'(..

Får se till att ta mig i kragen och andas djupa andetag.. De funkar inte ens nu.. Hur ska de då gå imorgon? Ne usch..


Ni får sova så gott, slänger in något inlägg imorgon, puss<33

 

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 21:22

Denna kvällen blev hum... På en skala 1-10 så blev den nyss -10!!!!

Nu går jag och möter min bror så har jag iaf någon som vill vara social med mig.!


 

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 21:20

Hittade denna sidan ---> Namn!

Och detta är bara sjukt..!


Förnamn

  • Det finns 2 kvinnor som har förnamnet Snor. Av dessa har 1 namnet Snor som tilltalsnamn.
  • Det finns ingen man som har namnet Snor som förnamn.

Ofta man kan heta snor???


Det skulle ju typ se ut såhär..

- Hej mitt namn är Alexandra

- Hej, kul och träffas. Mitt namn är snor!

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 20:48

Blir en tråkig & ensam hemmakväll istället..  

Alla ska iväg och göra någonting medan jag sitter här.. Kul..

Jag är ljus Nr. 2, alla har de ljust och kul medan jag har de tråkigt och ensamt!



Lidbom tyckte inte det var någon idé att träffas i 3 timmar (fattar inte varför????) så nu stannar hon hemma där hon kommer ha de sådär och jag får sitta här hemma helt ensam, hur kul kväll kommer vi två ha nu då, precis. Båda kommer ha de tråk!

Fattar inte varför man inte kan träffas i 3 timmar, en sak är 3 minuter. Men inte timmar.. Man hinner göra massor på 3 timmar, men men tydligen inte.. TRÅÅÅÅK!!!

   

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards