♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 16:44

Nu har man då varit ute och skottat, fyf**n säger jag bara :O

Tog 1½ timme att göra de och nu är jag helt slut i kroppen hahah :P

Kommer nog sova rätt gött i natt nu efter detta ;)

Måste säga att man känner sig rätt frästad att bara slänga sig i dom höga snökullarna som blev men då ska man ju vara två.. Guu så mycket jag kommer på att göra om man vore två.. Måste nog skaffa mig en tvilling som alltid hänger med på de som jag vill :P


Nu sitte jag och dricker lite Citrondricka :) Mummma!*<3

Ska bädda sängen med så blir mamma glader som choklader när hon kommer hem! :)

Sen så hum.. Jadu vad ska man göra sen då? Ta en promenad kanske? Med vem då?

Ååååh.. Nu kommer det igen.. TVILLINGEN KOM HIT NU MED DET SAMMA!  

I need you!

 

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 12:49

Kom precis på att de är första februari idag (jag vet att jag är supersmart!) vilket betyder att det är dags att släppa januari och låta februari komma fram! :D

Hoppas på en mycket bättre månad, vilket de kommer bli för jag har mycket att se fram emot ;D

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 12:45

Nu är det inte långt kvar tills vi slutar, närmare 30 minuter hihih :D

Ska skriva lite till på min engelska berättelse :)


Joakim tror inte på mig när jag kom på den brillianta idéen att

man kunde använda sin handväska som spade när man ska ploga

sig fram genom all snö! Men jag tror i alla fall på min idé!! 


NÄr jag väl har kommit hem så vill jag ut och fota, men på vad? :/

Lite tråkigt att fota själv.. Så nu säger ja de igen.. NÅGON SOM VILL VARA MED? :D

Eller är det någon som vill ta en fika eller så i Borås?? :D

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 10:23

 

Blir mat om 20 minuter hihih :D

Vi får pasta med skinksås och det är ju rätt gott

Sen har vi engelska och då ska vi prata om en film vi sett i helgen!

Hur enkel lektion som helst, vi får väl se hur mycket vi kan prata om filmerna!


Puss på kinden!<3

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 10:05

God morgon världen! :D

Sitter och har svenska, vi rättar våra svenskauppsattser, ni vet.. Den jag skrev 17 sidor på (A)

Som tur var så har jag bara lite stavfel så det är inte jättemycket att rätta :)


Lunch om 40 minuter ungefär tror jag, eller så är de om 55.. "/

Jaja lunch efter lektionen iaf :P

Sen är det bara engelska och sen kan jag åka hem jippi!! :D :D :D


Nu måste jag fortsätta, pusshej!<3

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 00:39

Nu ska lilla jag gå och nana :)

Men vi hörs imorgon :)

Puss<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards