♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 23:04

Nu blir det sängen för mig känner jag. Jag är inte trött men behöver en bättre start på morgonen än vad det var imorses.. Kortfattat, stress, sura miner och 130km/h!


Vi hörs av imorgon, har lovat mig själv att göra klart att plugg först innan jag sätter mig framför bloggen, facebook & bilddagboken och allt annat sånt där för jag måste verkligen bli klar med detta nu.!

Projektet ska vara inlämnat på fredag och imorgon ska vi jobba hela dagen md de, från 8:15 - 15:00 så jag planerar att bli klar, vilket jag känner att jag nog blir :)

Så vi hörs kanske i skolan, annars när jag kommer hem.. vad skulle ja gö imorn?

Har en känsla att jag har bestämt något.. Hum.. Kommer nog på de senare, imorn :P


Sov gott med er nu, pussiluss!<3

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 22:02

Sitter och pluggar, har halkat in på facebook och fastnat där nu 5ggr.. Ajabaja!!

Men men, jag blev klar med mina intervjuer iaf :)

Det som nu är kvar är att läsa 1 kapitell i en bok (skittråkig bok) och sen läsa ett häfte på 11 sidor.. De häftet är lika tråkigt som boken.. Men men nu ska jag inte tråka ut er med mina läxor, för dom ska ju ni ändå inte göra :P



Har nu lovat att jag ska hjälpa virre med hennes blogg, visst är jag snäll? (A)

Ne, men jag tycker sånt är rätt kul :D.. Iaf när de går som jag vill hahah :P

Sen är Joakim en tönt som spamar mig med vibbar så hela msn är segt som tuggummi och det gillas inte alls för det är störande så sluta upp ;P


 

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 19:02

Måste först säga detta.. Mitt linslock hade kommit hem till Joakim idag! :D

Hihihi nu är jag glad för jag behöver verkligen ett till min kamera! :)

Kolla :P

 

Han var ju så snäll och letade upp ett och köpte de för 17,50kr ;)

Så bara för de är jag snäll och ger honom 20 kronom! :D


Sen så har jag konstaterat att jag kommer dö av tristess om jag ska plugga på allt! Har ett projekt, företagsekonomi prov på torsdag..  

Jag vill verkligen ha fredag nu!

Slippa alla läxor, ha roligt och sen är de lov och då ska jag & Ellen ha det bäst! ;D<3


Tar faktiskt en paus i mitt plugg och fotar lite istället ;) Jag är busig! (A)

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 18:03

Nu är jag hemma och har precis ätit lite granna! :)

Pratar med Miccke, Filip, Joakim och Lidbom på msn, fast hon gick precis..

Lyssnar även på lite musik och tänkte börja plugga, men vi får väl se hur det går :/


Vad har ni för er??


 

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 12:31

Har samhäll just nu och jag är så jäääävla förbannad!!!

ÄR så¨jävla tröt på all skit du ger mig!

Av Alexandra Brunander - 9 februari 2010 12:14

Kan inte låta bli att kommentera, men är inte du en sådan som alla tjejer avskyr. ( raggar på upptagna killar) Viktoria och Mikael har varit tillsammans sen 2008. Du måste ju ändå vetat vad du gav dig in i!? Tycker inte ett dugg synd om dig. Det man ger ut kommer alltid tillbaks. När det var dåligt mellan dom just pga av graviditeten la du in en stöt. Förjävla dåligt!!! Det är sådana som du vi alla andra tjejer HATAR.


Svar: Ehm ursäkta? Det var Mikael som höll på med mig, han försökte få mig när jag var tillsammans med Gustav. Jag gjorde förfaan inte ett piss. Det är inte mitt fel att dom gjorde slut och sen fick han veta om hennes graviditet.!

Jag har ingenting med det att göra, han sötte på mig, jag blev kär i honom efter att jag & Gustav hade gjort slut. Han sa att han inte tyckte om Viktoria längre och jag trodde på honom, vilket jag inte borde ha gjort.! Och du ska bara hålla käften eftersom du inte vet ett piss om hur det ligger till, du vet inte hur Mikael var. Du vet inte vad han gjort. Du vet inte ett PISS!!!!


Och du skrev som "namn" att du var oberoende, varför bryr du dig ens om att kommentera något som du inte har en aning om hur det ligger till???

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 22:58

Hur ska man lyckas med det här nu då?

I'm reeeeeeeally confused....


Har inget med killar, kärlek eller sånna problem att göra så de är lugnt!<3

 

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 21:28

Nu ska jag tugga tuggummi

och kollar på "Familjen Annorlunda" på TV4play ;D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards