♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:25

Min kära mamma har ockuperat badrummet uppe och jag VÄÄÄÄGRAR gå ner!

Så nu får jag vänta på henne, men de är rätt lugnt de med, bara hon snabbar sig! :)

Hörde henne precis säga, "Men.. De finns ju ingen tandkräm!" och nu är jag glad att hon gick före mig, för annars hade jag fått hämta den och vet ni vart vi har dem nya tuberna?? Jo.. Där nere, och en mörk ensam nedervåning är inget jag vill göra mig bekant med om natten, är så sjuktmörkrädd av mig för jag föreställer mig alltid att jag inte är ensam. Jag är iaktagen, eller att någon går bakom mig.. IIIIIH, de är läskigt! Så tack mamma för att du går ner till den "ofarliga" nedervåning och hämtar tandkram, du kan få denna av mig för de! :) Som tack!


    

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:06

Joakim & Miccke skriver till mig via sms men Joakim är dryyyyyg och Miccke ska vi inte prata om.. Joakim svara & skriv!!

Är trötter så ska gå och wash offffffff my smink (lät coolare att säga smink än Makeup!) och borsta mina tänder :P

Sen ska jag kolla min mobil om Mr. Dryg har svarat om inte skriver jag god natt för nu är jag trött som sagt hahha :p


Imorgon lägger jag upp bild på mina örhängen tror jag, för er som ville veta det! :)

Men men, jag skriver ett inlägg till innan jag somnar, looooovar!<3

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:01


Klockan är, 01:01!*


 

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 00:31

Nu har jag ingen som är social med mig :'(..  Buhu, stackars mig! ;)

Kanske borde man sova som allt normal folk, fast jag har ju då de problemet att jag verkligen inte är trött, fattar inte hur det går ihop, för de gör de inte?? :S


Jaja, jag klarar mig nog ska ni se, annars får ni väl ringa och höra om jag lever! :P

Av Alexandra Brunander - 30 januari 2010 23:53

 

Vad gör allt folk klockan 23:54? :)



Själv sitter man och gör ingenting, eller jag pratar med Agnesa på facebook och Filip på msn, men jag vill ha något och göra.. Redigerade bilden ovan nyss men  nu har jag ju ingenting kvar att redigera, och orkar inte de heller hahah :P

Av Alexandra Brunander - 30 januari 2010 22:57

Nu är jag hemkommen ifrån kalaset, roligaste hittills måste jag faktiskt erkänna! :)

Brukar inte tycka om släkt kalas eftersom dem brukar vara så stela men idag var det riktigt kul och alla var pratglada och jaa.. Glada på alla sätt och vis! :)

Sen var maten helt gudomligt god! Nomnom!!<3

Dum som jag var så tänkte jag "De kommer bli smörgåstårta, vilket jag hatar för det finns typ ingen god så jag äter mackor innan vi åker!" De gjorde jag, kommer dit och ser all italiensk mat som fanns där och ångrade mina 2 mackor, men jag käka 2 portioner ändå och nu är jag hur mätt som helst, har ätit för en vecka känns det som hahah :P


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vi får väl se! :)
Men jag kan ju erkänna att jag älskar mitt rum!

Nu för tiden är det de varmaste rummet i huset och eftersom det är -19 grader ute så är mitt rum ett himmelrike eftersom de nog är 20 grader här inne eller ne, de är nog mer :D

Såg att SMS-bloggning fungerade, så det kanske de blir mer av om jag inte är i närheten av min lilla dator! ;)


Min, fast jag har svart!*

 


Av Alexandra Brunander - 30 januari 2010 17:18

Nu sitter ja i bilen. blev väl sådär nöjd med min klädsel. Men men :P Hoppas ni får en härlig lördagkväll. Sms.a mig om ni har tråk:)

 
Av Alexandra Brunander - 30 januari 2010 16:40

Nu är jag hemma igen, ska snart dra på kalas hahah :P

Brorsan och deras lag vann med 6-5 mot Sandared, yes! ;)


Nu har jag probleeeeeeeeeeeeeeeem!!!!

Vet inte vad jag ska ha på mig på kalaset??? :O

Ska vara klar om ca. 20 minuter.. PANIK!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards