♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

:)

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 13:47

Tack Joakim för dina kommentarer, du är för söt du! :D<3

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 13:26

Har kollat runt på Idas blogg och kommenterat hennes inlägg lite och hon skrev om en bra sak.

Det stod såhär; Jag vill vara vacker, jag vill vara den du vill ha

Och hur många är det inte som har tänkt så någongång? Jo.., jag tror att alla som älskar/tycker om någon som man inte kan få tänker så. Man vill ju vara precis den personen som just HAN älskar, vill ha, aldrig kommer släppa taget om och så. Men sen då? Vad händer sen om de tar slut? Då står du där med ett utseende som bara han vill ha kanske, då alla som tyckte du var vacker och underbar innan har ju försvunnit eftersom du inte är den personen längre. Man ska vara nöjd med hur man ser ut nu och acceptera de, alla är fina på sitt sätt och det finns många för alla, men bara en som alltid står kvar! Därför så tycker jag att alla som tänker den tanken, även jag tänker den ofta, ska tänka så här istället


- Jag kommer finna just den underbara killen som älskar mig för hur jag ser ut, hur jag är, för den jag är! Han accepterar mina brister, han vill ha mig på morgnen när jag ser som värst ut och på dagen när jag är fin och på kvällen när jag är som tröttast. Det är han som älskar dig i alla väder. Han som säger, vad du är söt när du kommer in efter att de har regnat ute. Håret ligger helt slickat, mascara runt hela ögonen och du är genomblöt. Han som ger dig komplimanger. Han som kan ställa dig på det högsta berget och skrika ut "Jag älskar ......! Hon är bara min, jag släpper henne aldrig och ni kan bara glömma henne, för hon är min!<3


 

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 13:13

Nu har jag ätit, de blev fil & flingor med röda bär i, jammi! :D<33

De snöar en massa ute och de är inte alls kul för jag saknar sommaren så himla mö!

Kan inte någon trolla fram den till mig?? :D


Jaja, kalaset börjar klockan 17 så jag kan ligga i min varma säng och drömma mig bort ett tag till iaf :)


Ni har blivit vääääldigt dåliga på att kommentera :O

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 12:41

Kanske är de på tiden att bara släppa och glömma...??

Acceptera hur livet är, vad det gör och tänka på att jag inte kan fixa de.!

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 11:40

Nu har lilla jag vaknat så... GOD MORGON VÄRLDEN! :D

Idag blir det kalas hos lillkusinen, eller nae, så liten är han inte, men han är mindre än mig så han blir lillkusinen :)

Man får hoppas på att det bli kul & trevligt där med! :)


Nu skriker min mage och den håller på och bubblar och blä så jag tror nog de är dags för lite frukost :P

Så ska ner och göra mig lite frukost, sen ska jag läsa lite bloggar, kolla bilddagboken & facebook! :)


Vi hörs av senare!

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:52

Nu har jag gjort mig i ordning för sängen, är sjukt snygg nu ska ni veta! ;)

Har på mig short & t-shirt, håret ser ut som "hej kom och hjälp mig" nästan, inte riktigt för jag tog ur toffsen och burra runt de så man kan väl kalla de mer för K**ll-ruffs hahah :P

men men, nu skriver jag God Natt och så hörs vi av imorgon, okej? :)



Joakim, du ska få en försenad f-dagspresent av mig, men sålänge får du den här!

 

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:38

Nu är de ledigt så nu ska jag sno de innan någon annan typ tar de, ingen annan som är vaken, men vem vet? Kanske kommer Mr. Spöke och ockuperar de, vilket han inte får göra för då dör jag eller något hahah :P


Ne, skiver när jag kommer tillbaka! :)

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 01:31

Joakim svarade nu :D

Det tog ju BARA 37 minuter ;)


Okej, han hade en förklaring så nu tycket jag jäävligt synd om honom, stackare!

Du kan få en kram om du vill? :D

Fast bara om du kommer hit!  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards