♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 25 januari 2010 20:45

Låten är underbar!

Stanfour - In your arms

Av Alexandra Brunander - 25 januari 2010 19:41

Loggade in på bilddagboken och möts av några kommentarer som var liiite felaktiga!

Jaja, vad skulle ni kunna göra? Slå mig? pfft! Jo tjena!

Slå du så får du en rolig liten prick ;)

Kalla mig saker? Oj så mkt jag bryr mig??

Av Alexandra Brunander - 25 januari 2010 12:42

"haha, träffar du på idiot och äckel så slåååå dom från mig ;)"


Hahah Ida, jag lovar! Fyfan vad kul de skulle va om de hände! :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Har nu engelskalektion och vi hade precis engelsk redovisning, vi skulle prata om en engelsk nyhet, jag pratade om en 30 årig kvinna som frös ihjäl utanför en kyrka i Skottland :P

Gick faktikst bra och nu tror jag att jag slipper läsa upp mina andra 4 nyheter! ;)

Av Alexandra Brunander - 25 januari 2010 08:56

Nu sitter jag på lektionen och har rätt tråkigt.. Vi ska skriva en boktext, som vi sen ska sätta fast på ett bokomslagsbaksida..!

Tror vi har rast om 20 minuter så det är ganska så skönt! :)


Idag slutar vi 13.20 och då har jag små planer på att dra in till Stan, men bara om jag får med mig Lidbom för jag vägrar åka in dit självoch jag lovar att jag kommer träffa på Mr. Idiot och Mrs. Äckel! :S


En bild från helgen, jag & Lidbom :)

 

Av Alexandra Brunander - 25 januari 2010 08:31


God morgon! :D

Av Alexandra Brunander - 24 januari 2010 21:04


Nu blir det duschen!

Sen ska jag fixa lite saker och sen blir det...

Sängen!<3333


Sov gott allihopa!*

Av Alexandra Brunander - 24 januari 2010 20:14

Var nyss inne på Fb och då såg jag 2 personer ifrån i sommras, Fredrika & Linda :)

Då kom jag och tänka på den underbara dagen, jag, Richard, Niclas, Persson, Linda, Fredrika & Patricia var nere vid sjön och bada, cepa, och sen gick hem till Richard och hade de hur gött och nice som helst, kommer ihåg dagen som om de vore igår.. Men men, vissa minnen sitter ju som klister, andra inte.. Så är de bara :)

Av Alexandra Brunander - 24 januari 2010 20:03

Resten av kvällen ska jag duscha

Fixa lite i rummet, lite stökigt nu efter helgen

Diska en kastrull som vi poppa p-corn i igår & idag

Sen ska jag bannemej gå och lägga mig i min underbara säng,!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards