♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 18:55

Min mamma kom precis hem ifrån affären och gissa vad? :O

Hon har köpt massa underbara godishalsband till mig! :D :D :D

Och som jag har skrivit innan så är det mitt favoritgodis! ;)

Sånna; 

    

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 18:32

Vad har hänt med mitt bröst? :O

Jag har haft en 5 krona & en 10:a i BH i ehm.. 2-4 timmar kanske och nu när jag tog av mig för att duscha så såg jag i spegeln framför mig att det var rött och helt blågrönt innuti! :O :S

Vad faan är de??

Tänker inte ta kort, men jag kan måla en bild.. Ge mig 10 sekunder!


Ungefär så ser de ut, inte riktigt så blått men nästan!

  

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 17:34

Min underbara kusin Johanna ska hjälpa mig lite med min CV för jag blev lite osäker så hon fixar och hjälper mig imorgon, hon är bara bäst! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nu ska jag nog gå och ta mig en dusch, känner att det är behövligt, sen hum.. Vad ska man ta och hitta på? Kanske laga mat till mamma & mig? Fast hon är ju och handlar nu så hon köper säkert något som vi ska äta ikväll, jaja, jag får väl hjälpa henne med maten :) Vet inte när brorsan kommer hem men de är väl ikväll någon gång, han är med skolan uppe i Sunne och åker skidor, åååhh! Jag är grön av avund!

Ne.. Nu blir det duschen! :)

  

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 16:14

Gick precis med i den nyheten här på bloggen, den gör så att min blogg finns på facebook, vara bara tvungen att testa, men vet inte vad som händer, om det är bra eller dåligt.. Med andra ord, jag vet inget, gör ni? :P

Ne,. Jag märker väl vad som händer när jag har publicerat detta inlägget ;)


Kom hem ifrån skolan för 40 minuter sen och nu tänker jag bara skriva mig en CV och en ska jag söka lite sommar/extrajobb, någon som har tips på några? :)

Jaja, bäst att sätta igång, men vi hörs av senare!

Puss<3

UPDATE!*

 

Nu vet jag vad som händer, ens inlägg läggs upp på ens sida! :)

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 20:49

Nu har jag städat klart rummet & tänt ljus i mitt fönster, blev massa mys! :)

Sitter och lyssnar på Daddy's little girl, den är verkligen.. Går inte beskriva...<3


 

Någon är alltid svagast..*

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 19:40

Nu ska jag mys-städa, och då tänker väl ni antagligen, vad sjutton är mys-städa??

Men det är iaf ett ord som jag precis kom på, och det betyder att först städar man och sen gör man det lite extra mysigt! :)

Med andra ord, först ska jag röjja upp på mitt rum, sen göra det lite extra mys!<3


 

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 19:25


(bra låt)

Nu sitter jag här och skriver igen,

kan väl va både positivt & negativt.. Beror ju på!


Dagen har varit väldigt konstig.. Eller ne.. Hela veckan har faktikst varit väldigt konstig.. Den har varit väldigt tankefylld.. Här tänkt tillbaka rätt mycket på saker jag haft men inte har nu, det ska man inte göra. De vet jag att vääääldigt många håller med mig om, för det.. oj nu blöder jag på näsan, brb..!


Så tillbaka där, pillade sönder ett sår, jag är så smart ;)

Men tillbaka till de jag skrev om.. för det är jobbigt och man får ångest och saknaden blir starkare och saker man trott är över, byggs upp och kommer tillbaka!

Sen har tankarna flugit iväg till olika ställen, bra som dåliga..!

Men men, det försvinner väl snart, kan ju inte gå runt så här en lång tid, det kommer ju inte funka i längden, det vet till och med ödet/slumpen! :)



Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards