♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 19:29

Känner att mamma lagar mat nere, det blir spagetti & köttfärsås tror jag :)

Luktar som det iaf hahah :P


Jag har ingenting att göra.. Ta kort sög lusten ur mig när jag inte kom på så många idéer, så det blev bara några kort. Sen gjorde jag ett videoinlägg, men som vanligt så är videofy.me dryga på att ladda upp den.!


Har ju min blivande man som sällskap på facebook så jag har ju ändå kul! :)


Tog lite kort med min cam innan med! :)

 

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 17:58

Äntligen är batteriet klart! :D

Så nu laddar jag in bilderna ifrån fikat hos mormor & morfar! ;)


Mycket roligare att dricka så med sugrören :P

NomNom!<3


Mormors ljuslykta! :)



Drack 2st (A)


Nu blir det till att fota en massa! :)


Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 17:37

JAG VILL FOTA, JAG VILL TA KORT,

GE MIG MIN KAMERA, FÅ BATTERI!!!


Jag vill att mitt batteri ska bli färdiladdat för jag vill fota en massa nu nu nu!!! :@

Laddaren står bara och blinkar hela tiden.. Vill att den ska lysa så jag kan plocka ur batteriet, sätta in det i kameran, starta kameran och bli papparazi (stavning?)

 

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 17:06

I'm delicious, so call me your suger!*


 

~~~~~~

Jag sitter och dunkar hög musik och sjunger högt som sdhsjkghjkrgbjk, verkligen hur kul som helst så ni som har det tråkigt, gör som jag, sjung & dunka musik! :D


(Kan inte se normal ut på bilder!)

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 16:15

Hemkommen ifrån mina morföräldrar för ett tag sedan! :)

Tog lite kort, men inte på dem gröna kakorna för vi fick annat fika, lika gott de! :)

Sen så dog min kamera med så kan inte ladda in bilderna "/..

Men jag ska ladda kameran, de tar runt 1-2 timmar sen slänger jag in lite bilder! ;)


Det blir nog till att kolla imorgon, båda, för det är nog ingen idé idag, men vad gör det?? Vi har ju hela natten på oss ;D

Mamma är tveksam till att jag ska få sova där, som vanligt!, men jag ska allt få henne till att säga, Okej Alexandra, du får sova hos Julia! :)

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 13:43

Nu ska jag & mamma åka bort till mormor & morfar och ta oss en liten fika! :)

Hopaps mormor bjuder på sina goda bakelser, speciellt dom gröna hahah :P


Ska ta med kameran så får ni se sen! :D

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 13:00

Come on and make some noise,

'cause I'll be rocking this beat!*


God morgon losers ;D

Har ni sovit gott? Det har iaf jag gjort om man bortser ifrån att min nacke har blivit värre än igår.. Fattar inte vad faan det är?

Aja, det går väl över, men inte tills jag gifter mig hahah ;)


Sitter nu & spelar Happy Island och lyssnar på en underbar låt,

Don't bring flowers after i'm dead! :)<3

Senare idag ska jag dra hem till Lidbom och kolla film, kulkul! :D

Vad ska ni andra hitta på?? :)


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards