♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 19 januari 2010 23:02

Har verkligen inte någon blogglust idag..

Ni får ursäkta, kommer nog tillbaka imorgon! :)


Men jag önskar er alla en god sömn iaf! :)

Puss!<3


Jag & min ballong!*


Av Alexandra Brunander - 19 januari 2010 21:08

Nu är man äntligen hemma igen! :)

Var en underbart kul kväll hos Lidbom igår! :)


Var ju i gbg idag, vi skulle se luftslottet som sprängdes men glömde av tiden och sen en massa så de får bli en annan dag :)


Detta är min & Julias otursdag med!!

Först på morgonen är tåget förtidigt så vi missar det, sen är vi nära på att få ta en senare buss till gbg med. Sen hem var bussen försenad 45 minuter så vi tog tåget istället, vilket cepa på vägen hem och bytte spår och en massa :S

Men nu är man äntligen hemma som sagt! :D

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 21:02

Tro inte att du är så jävla cool.. Vet de istället!*


Jag har problem..

Hur ska man få med sig dator + systemkamera + allt annat i BARA 1 VÄSKA???? :O

Detta måste jag allt fundera över.. Kläder är jag klar med.. Typ :P

Ska bara packa ner underkläder sen har jag kläder tills imorgon men känner på mig att jag inte kommer vara nöjd och så lånar jag av julia, brukar ofta bli så :P


Ne nu ska jag fortsätta med expidioton Tryck, pressa och stäng väskan haahha :P


~~~~~~~~

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 20:14

Lidbom ringde nyss och hon är hemma om 45 minuter typ så jag ska gå ner och duscha nu, sen byta om och packa väskan eftersom jag ska sova där och sen imorgon drar vi till GBG på morgonen! :)


Vafan ska jag ha på mig imorgon??? :O


Är en hel del man ska ha med sig så bör nog gå och duscha nu hihih :)

Även om det bara är 1 natt så är jag sämst på att ta med lite grejer, därför tycker alla jag sover hos att jag är störd för de ser ut som att jag ska lfytta enligt dom, men de är bara överdrift för så mycket har jag inte mer mig hahah :P

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 18:41

God morgon hihih (A)

Vaknade av att jag fick sms (hade fått 3st) och det kändes som morgon, sen kolla jag ut då var inga bilar hemma & brorsan spelar GTA. De stämmet inte!


Kollar klockan, 18:38.. Okej.. De är verkligen inte morgon längre :P

Nu ska jag iaf ner och äta "frukost" för är vråååålhungrig :P

Sen ska jag hoppa in i duschen och efter de får vi se vad som händer! :)


 

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 15:05

Nu känner jag att jag är i behov av sömn, så därför ska jag sova en lite stund nu! :)

Skriver antagligen ett inlägg när jag vaknat också! :)

Puss på er!*


 

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 14:30

Faan vad glad jag blev! :D

Loggade inte på bloggen och så ser jag att jag har fått 1 kommentar, och vet ni vem den var ifårn? :D Lite svårt att gissa kanske...


Men det var från Håkan (han som spelar bas)  i Enjoy The View :D

Blev skitglad när jag såg den! :D


De han skrev var; haha, sökte på Enjoy The View på google och fick fram din blogg. Blev sjukt glad när jag såg att du laddat upp våra filmer! :)


Här kommer 3 bilder på dem som jag hitta på deras hemsida!

     

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 09:03

Sitter och har Info & Layout lektion med Annika!

Vi ska göra bokomslag så jag gör en bok som heter Fröken Surkärring ;D


Har den bilden som omslag!

 


Med andra ord, jag gör en bok om mig själv! :P

Har rast om 10 minuter ungefär! :D<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards