♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 03:27

Nu har jag gjort mig i ordning, fixat väskan, satt mobilen på laddning, städat upp lite på skrivbordet, smörjt in nacken med någon salva pappa hade men det hjälpte inte.., och nu ska jag stänga av datorn och sen ska jag skrypa ner i sängen! :)


Kommer bli undefär 3 timmars sömn...

Jippi vad kul jag kommer vara imorgon! :P


    

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 03:01

Sitter här och sorterar i min plånbok och väntar på att man ska bli trött, funkar la sådär + att jag verkligen måste gå på toa, så skriv upp de medans jag drar hahah :P


Jag vill kunna sova!

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 02:40



Guuud sicken gullig röst minstingen har! :O

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 02:27

Nu när engelskan är klar vad ska jag hitta på då?

Jag är inte de minsta trött och behöver sova!


Ska iaf tvätta bort sminket, byta om, släppa ut håret ifrån toffsen :P

Sen så ska jag röjja lite på skrivbordet, fixa väskan tills imorgon. Rätt saker ska i, för just nu vet jag inte vad som ligger där i alls, eller jo, jag vet att mina tuggummin ligger där i, min karlender och en penna, men sen vet jag inte mer :P


 

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 02:25

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med engelskan! Fyfan är rätt ord till den!

Har tagit ett tag att göra den och aa.. Jag måste bli bättre på att kolla i min almenacka och att börja med läxorna i tid!!


Detta funkar inte längre, de funka rätt OK i högstadiet, men inte nu i gymnasiet!

Av Alexandra Brunander - 18 januari 2010 01:39

Sitter här och skriver på min engelska fortfarande..!

Har bara 1 nyhet kvar nu av 5, men har suttit i 20 minuter och letat, finns verkligen ingen. Ni kanske tycker att det låter knäppt, men så är det!


Att leta upp en nyhet som är ifrån 5 olika engelsktalande stater/länder och så får de inte ahndla om samma. Tidningarna skriver bara om jordbävningen i Haiti, inget annat typ.!

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 20:38

Filip är min räddare i nöden!!

Smart som jag är så har jag inte kollat i min almenacka, vilket jag MÅSTE göra!

Så nu hade jag glömt av att vi hade engelska tills imorgon!

Dock är det inte jättejobbigt & svårt.. Vi ska ta fram 5 nyheter från fem olika engelsktalande länders tidningar. Sen ska vi typ kortfattat berätta om vad dom handlade om i morgon på engelskan.


Jag tycker iaf inte att de låter så jobbigt, men nu måste jag bara leta upp nyheterna.. Men de kan väl inte bli så jättesvårt, right? :)

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 20:34

No I'm not color blind
I know the world is black and white
Try to keep an open mind but...
I just can't sleep on this tonight
Stop this train I want to get off and go home again
I can't take the speed it's moving in
I know I can't
But honestly won't someone stop this train...

 


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards