♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 15:05

Det där med promenaden sket sig rätt stort hahah :P

Ha suttit vid datorn, lyssnat musik och städar nu rummet :)

Sen håller jag även på att bränna ner en sak på en skiva hihih :)

Har inte orkat byta om heller så de är pyjamas och sov stilen som är på än ;)


~~


Jag måste säga en sak :O Fick panik innan!

Det var något som slämde till som jag vet inte vad nere och sen hörde jag någon skratta, hela jag frös till och bah. shit! Någon är i mitt hus! För skrattet kom nerifrån och jag satt som om jag var förstelnad.. Visste inte vad jag skulle göra.!

Men jag tog min sprayflaska (vet inte varför jag tog den, den får man inte ens ont av om man slåss med!) och gick ner, gick på hela nedervåningen, ingen där, kollade ut och runt huset, ingen där.. Jag fattar fortfarande inte hur det går ihop.. Inget var sönder och ingen var där.. :S Och detta är inte första gången, närmare 3:dje..

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 13:01

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med frågorna och sammanfattningen så nu slipper ni mer inlägg om de och jag slipper jobba för nu är jag ledig hela dagen och har inga mer läxor att göra, faan va gött de är! :D

Kan inte bli bättre, fick sovmorgon och detta tog ungefär 1½ - 2 timmar att göra! :)



Nu ska jag klä på mig, har suttit i pyjamas hela tiden, orkade inte göra mig i ordning för att sitta och jobba framför datorn så slängde upp håret i en boll bara :)

Men det är skönt att gå runt i pyjamas, tycker inte ni också de?? :)

Nu ska jag iaf byta om, städa mitt rum lite granna för det ser ut som ja.. De är inte jättestökigt för jag har bara lite mycket på golvet men de går fort att ta bort och sen hum.. Vad ska jag göra när jag är klar med de? Kanske tar mig en promenad i det härliga promenadvädret, kan ju ta med mig kameran ut och fota lite :)

Så får de blir, sen ska jag laga mat eller något till mig också, men är inte hungrig för tillfället så det får bli efter promenaden :)<3

 

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 12:37

Nu är jag klar med min sammanfattnig (yees!) så nu är det bara frågorna kvar :)

Tror dom kommer gå fort att göra för det är 2 stycken frågor som ska besvaras och det står vart man kan hitta dom så good luck to me! :D

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 12:10

Måste erkänna att det är en heeel del som vi ska göra..

Ska först sammanfatta massa länkar och de är jobbigt, men som tur är har jag ett intressant ämne så det blir inte tråkigt, man lär sig mycket. Sen ska vi även gå in på en sida som heter MgMun och där ska vi leta upp svar till några frågor vi har fått.. Hoppas på att det går fort, har två "avdelningar" kvar angående sammanfattningen och det har tagit 1 timme ungefär så jag hoppas att det andra går fortare :)


Förlåt att det blir mycket inlägg om mitt skolarbete men jag lovar att när jag är klar ska jag skriva om något mycket roligare som ni kanske finner mer intresse i! :)

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 10:39

Asså de är skitsvårt ju! :O

Fattar inte vad man ska göra?? :S


Det fanns ett dokument som jag hämtade hem och där på fanns det massvis med länkar angående vilket ämne man har. Men vad ska jag göra med dom länkarna? :S

Jag sammanfattar dom nu, för Filip körde på de med så ja, är de fel får jag väl hitta på något annat men då har jag ändå en lärare att fråga..! För de har jag inte nu! :S


UPDATE!*


Jag har hittat vad vi ska göra idag och hur :)

Så nu ska jag skriva tills datorn börjar brinna hahah ;)

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 10:16

God morgon!

Måste säga att det var skönt att sova ut och bara ta det lugnt idag! :))

Nu ska jag gå in på skolans hemsida och hämta hem arbetena som vi ska göra, hoppas dom går någorlunda fort att göra :)

Skriver mer senare<3

Av Alexandra Brunander - 23 februari 2010 23:03

Kvällen blev vääldigt lyckad och rolig :D Tack för den!

Men jag lovar, nästa gång är de du som åker ner i snöhögarna ;)


Nu sitter jag här och har vääärldens huvudvärk och ska faktiskt gå till badrummet och tvätta bort mitt smink så jag kan ta av mig och lägga mig i sängen och sova!

Imorgon är jag då "ledig" ifrån skolan, vi har distansundervisning men alla lärare fick damp när vi sa att vi var lediga så därför skriver jag "ledig", smart va?? ;D

Aja iaf, ni får sova så jättegott för de ska jag och så hörs vi av imorn, puss!<3

 

Av Alexandra Brunander - 23 februari 2010 18:05

Ne, nu orkar jag inte sitta hemma och sega så ska gå ut en stund sen får vi se vad jag hittar på :)

Ni andra får ha en bra kväll och så hörs vi senare, pusshej!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards